Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Lang Leve Post NL ! :(

Beterlaat2021! schreef op 03-08-2026 om 07:09:

[..]

Check dat even bij andere geadresseerden. Mij is het ooit overkomen dat alle kaarten niet aankwamen, de map was ergens verkeerd terecht gekomen. Zodra we dat in de gaten hadden, heeft PTT (toen nog) er alles aan gedaan om de kaarten alsnog te bezorgen, zelfs geadresseerden gebeld. En we hebben een schadevergoeding gekregen.

We hebben tot nu toe niet nog meer mensen gehoord,maar ja. We hebben niet met iedereen contact. Hopen maar t beste.

duizel schreef op 02-08-2026 om 23:56:

[..]

Ik weet dat brieven naar sinterklaas ergens heen gaan. Naar de koning geloof ik ook maar waar gaan brieven naar God naartoe?

Ik meen naar de Evangelische Omroep, dat las ik ooit ergens.

Poezenmeisje schreef op 03-08-2026 om 18:21:

[..]

Ik meen naar de Evangelische Omroep, dat las ik ooit ergens.

Die zitten waarschijnlijk wel t dichtstbij,  inderdaad!

Knutselkei schreef op 03-08-2026 om 12:49:

[..]

We hebben tot nu toe niet nog meer mensen gehoord,maar ja. We hebben niet met iedereen contact. Hopen maar t beste.

2 hebben niks gehad, wonen in dezelfde wijk.

Knutselkei schreef op 05-08-2026 om 21:35:

[..]

2 hebben niks gehad, wonen in dezelfde wijk.

Problemen met de plaatselijke bezorger daar dan? Sowieso melden - heb je vast al gedaan.

even een zijpaadje: ik was altijd fan van de PostNL app. Dan wist je tenminste dat er post onderweg was en wanneer het zin had om in je brievenbus te gaan kijken.
Nu krijg je alleen nog maar te zien de post voor de persoon met de juiste naam van wie het account is.
Je ziet dus niet de post van man of kinderen en jouw post enkel als de naam precies overeenkomt.
Als ik nu post krijg is het een verrassing.

KnorrendKitten schreef op 06-08-2026 om 13:09:

even een zijpaadje: ik was altijd fan van de PostNL app. Dan wist je tenminste dat er post onderweg was en wanneer het zin had om in je brievenbus te gaan kijken.
Nu krijg je alleen nog maar te zien de post voor de persoon met de juiste naam van wie het account is.
Je ziet dus niet de post van man of kinderen en jouw post enkel als de naam precies overeenkomt.

Die app heeft nu 0 meerwaarde meer. Alleen handig voor de neerzet toestemming van mijn pakketten. Maar ik krijg er niets meer in te zien qua post. Zelfs niet de dingen die wél aan mij geadresseerd zijn. Echt waardeloos geworden.

Dat is ook mijn mening. Of je post krijgt is een grote verrassing.
Mijn achternaam kan variëren van getrouwde naam, getrouwde naam plus meisjesnaam of meisjesnaam. Terwijl mijn voorletters kunnen variëren van mijn doopnamen of mijn roepnaam of mijn roepnaam staat voluit.

ik krijg ook helemaal nooit meer een melding dat ik post heb. heel jammer want vond dat wel fijn

Zelfs nu ik zelf regenboogpostzegels besteld heb via post.nl krijg ik niet eens een melding. Echt gewoon 0. Niks. Nada. Noppes.  Dus er klopt geen hout meer van die app. Nou ja heb ze wel binnen. Dat dan weer wel.

KnorrendKitten schreef op 06-08-2026 om 13:09:

Ja echt een hele irritante aanpassing. Nu zie ik eigenlijk ook niks meer van tevoren aankomen qua post. 😞

Je kunt dan nog wel "pakketmaatjes" instellen.
Dan weet je in elk geval wel, wanneer er pakjes bezorgd gaan worden.

Die aanpassing is geweest vanwege de AVG-regels. Heel irritant inderdaad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.