Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag, vegetarisch!

Hoi allemaal,

Op viva was dit topic gestart, omdat iemand geïnspireerd wilde raken door vegetarische gerechten van anderen, en dat is zeker gelukt! 

Zullen we hier weer verdergaan met het delen van vegetarische gerechten? 

Eet smakelijk alvast!


Ik ga meelezen,wil vaker vegetarisch gaan eten.

Ik wil ook graag meelezen, inspiratie is altijd fijn.

Vanavond gaan we met rijst gevulde vleestomaten eten. Met pijnboompitten, verse munt, 1 teentje knoflook, rode ui, gemalen komijn, kaneelpoeder en uiteraard rijst. Daarnaast een broccoliburger, voor de vulling.

Vanavond eet ik venkelrisotto met citroen. Nog niet eerder gemaakt, maar het lijkt me lekker.

Ik maak een vegetarische lasagne vandaag. Ik gebruik rulstukjes ipv gehakt, gaat prima, je proeft nauwelijks verschil. 

Ik ga aardappelen uit de oven eten, met een sausje met lekker veel bieslook erin (want die moet op). Daarbij paprika, maiskolven en vegaburgers.

Leuk, ik doe weer mee!

Vandaag gazpacho en een salade van kikkerwten, feta, paprika en zongedroogde tomaat.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-07-2021 om 14:53

Present.
Vanavond dandan noedels met vega gehakt (oud recept uit de Allerhande)

Yum. Wij eten vanavond vegetarische quiche. Met spinazie of met boerenkool (afwisselend). En champignons.

Vanavond vegan wortel/paprikasoep met zelfgemaakte pizza op een glutenvrije bodem zonder lactose. 
wij eten niet altijd vegetarisch en zeker niet vegan maar toevallig komt het vandaag zo uit. 

-Bladora-

-Bladora-

08-07-2021 om 19:38 Topicstarter

Wij aten een aardappelfritatta met tomatensalade met rucola uit eigen tuin. Lekker! Binnenkort komen de tomaten uit eigen tuin!

Ik doe ook mee. Heb net "De groene bakplaat" gekocht en ben van plan daar veel uit te gaan maken de aankomende tijd. 

Wij aten vanavond een groentestoofschotel met bonen en linzen. Ik had het goed pittig gemaakt, had gerust als een Mexicaanse maaltijd geserveerd kunnen worden. Kind begon spontaan te blazen. 

Wollstonecraft schreef op 08-07-2021 om 13:57:

Ik ga meelezen,wil vaker vegetarisch gaan eten.

Om deze reden ga ik ook meelezen. Ben echt Koos inspiratieloos als het gaat om vegetarische gerechten. 

Ik laat me verrassen dus!

Oh fijn, even wat inspiratie opdoen hier!

Ik heb een vegetarische maaltijd van Hello Fresh gegeten: Flammkuchen met zure room, ui, appel, brie en honing. Met een salade van sperziebonen en veldsla.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.