Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Ik maak een soort Grieksige gehaktsaus met courgette (grof), aubergine (fijn) en tomaat. Er gaan frietjes bij en bij man en mezelf verkruimel ik er wat feta over. 

Wij gaan dus naar een festival, slapen in een b&b dus dat is de tussenstop want gaan op het heetst van de dag zowat weg. Ga voor de lunch eieren bakken zodat we een goede bodem hebben.
Op het festival staan foodtrucks dus iets van friet of nachos of zo.

In mijn linzensalade gaan naast groene linzen, gedroogde tomaten, lente ui, basilikum, olijfolie en donkere Balsamico azijn.
Vanavond BBQ: Zoon viert zijn verjaardag

Veel plezier Dolfje, rustig aan op je festival!
En gefeliciteerd Ted.
Wij eten vanavond bibimbap. 

Vandaag warm ik buiten (!) wat soep uit de diepvries op. Bonensoep, staat op het etiket, en manlief eet mee dus vandaar deze keuze want hier had ik nog twee dezelfde bakjes van. Al ben ik ook niet te beroerd om twee soorten soep te mengen hoor  Heb mijn isotone liters drinken weer aangemaakt want ik mis een deel van mijn darmen en daardoor krijg ik mijn vochtverlies niet aangevuld. Zweten ga ik beperken, want ik functioneer op tropisch tempo. Verder eet ik yoghurt, fruit en een granolabar. Minimale kookinspanning. Manlief kondigt aan pannenkoeken te gaan bakken bij de soep.

Pannenkoeken bakken met dit weer?! Respect als hij niet wegsmelt...

Dank je Teigera!!!! Nog een reden voor een feest: Oudste is geslaagd, en mag zichzelf nu leraar noemen!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.