Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Moosey schreef op 25-06-2026 om 22:43:

ik denk dat Tine de afkorting K&K niet kende en dacht dat het een merknaam was

Dit inderdaad 

Moosey schreef op 25-06-2026 om 22:44:

Hoe maak je rice crispy Anijs?

Dat weet ik niet, want puberkind van vriendin had dat gemaakt. Maar volgens mij is het een TikTokhype, gewoon koude rijst uitspreiden over een bakplaat en in de oven gooien. Er zat iets van edamame, wortel, rode ui, chilipeper en sojasaus doorheen. Het was prima strand-avondeten! Aan de voorgeschreven hoeveelheid groente werk ik morgen wel weer.

Zou best kunnen, die k&k-uitleg, klinkt heel plausibel, dankjewel voor de opheldering. Misschien is de zon naar mijn hoofd gestegen. Over de sg boontjes van Dewi hoefde ik nu helemaal niet meer na te denken! 

Ik heb een tijdje terug ook crispy rice gemaakt, inderdaad gekookte rijst in de oven met smaakmakers.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.