Eten
afrodite05
28-06-2026 om 07:28
Eigenlijk zou ik pasta maken met een simpele pastasaus, maar ik heb geen gehakt meer en ook geen zin om daarvoor naar de winkel te gaan. Dus dan gaan we maar voor nasi, er ligt immers nog genoeg boemboe in de diepvries. Komkommer, augurk, atjar en seroendeng erbij.
Dolfje
28-06-2026 om 07:55
Het was ff pittig om hier naar de b&b te fietsen want het was toen bloedheet. Hebben extra pauzes ingelast om wat te drinken. Omdat er een afzegging was kregen we een andere koelere kamer. Voor we naar het festival gingen ff onder de douche gesprongen. Op het festival was heel veel schaduw want in de bossen maar de eerste 2 uur had ik het evengoed ontzettend warm.
Daar hebben we alleen een portie loaded fries gegeten, was ok maar ik kreeg er flinke buikpijn van. Toen we terug kwamen was het heerlijk afgekoeld en hebben we in de tuin een biertje gedronken nog.
Dadelijk krijgen we ontbijt! Zin in.