Eten
afrodite05
07-03-2026 om 14:41
Nogmaals sterkte, Dolfje...
Ik heb geen zin om wéér naar zolder te lopen en man ligt met mini op z'n borst te tukken, dus er is nog niets ontdooid. Straks komt er kraamvisite, pas net afgesproken. Ik denk dus dat we desnoods een diepvriespizza in de oven gooien vanavond. Volgens mij moeten die er nog zijn. En anders bestellen we een pizza, dan is man ook weer blij.
MijnNaamIsHaas73
07-03-2026 om 17:00
Heel veel sterkte Dolfje
Bij jou klinkt het als een gezellige boel Yette! Geniet ervan
Ik vind vanavond bij een vriendin eten, ze zou een Indonesisch soepje maken, lijkt me lekker!
Dewi-Sri2
07-03-2026 om 18:15
Hè wat naar, Dolf! Zulke dagen plegen vaak nogal chaotisch en verwarrend te zijn. En als het om een ouder gaat, komt het vaak dubbel zo hard aan. Heel veel sterkte.
Ik heb eindelijk eens wat meer trek en heb net besloten om ouderwetse mac 'n cheese te maken met veel stukjes sugar snaps erdoor. De ham moet op. Gelukkig heb ik nog vrij veel, en o ja, zo meteen smac op m'n Nederlandse boodschappenlijst zetten. En zeker een kilo oude kaas. Comté is heerlijk, maar totaal anders dan een lekker stuk oude Beemster, liefst overjarige.
Voor morgen weet ik het nog niet. De tournedos moet uit de vriezer, en ik heb ook zin in iets van risotto. Ik zie wel.
Smulkruimel
07-03-2026 om 18:42
Dolfje schreef op 07-03-2026 om 10:23:
Ik ben zwaar inspiratieloos en futloos, mijn ouder gaat zijn laatste dagen in. Als dit allemaal voorbij is en ik hopelijk mijn hoofd weet wat leger heb ga ik me richten op mijn gezondheid en gewicht.
We gaan straks naar ouder en op de terugweg naar de toko. Dan komt er vast inspiratie.
Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk met eten Dolfje! Je hebt al genoeg aan je hoofd. Veel sterkte komende dagen!
Koreveen
07-03-2026 om 19:04
Ben ik weer. Het nieuwe jaar begon slecht. Er was darmkanker bij mijn moeder geconstateerd. Heftige operatie en veel zorgen gemaakt. Ondertussen druk op het werk dus ik had ff geen puf om mee te forummen.
Net weekje op vakantie geweest en opgeladen. Mam is weer thuis en is aan de beterende hand.
On topic: lief had Mexicaanse pulled chicken op de bbq gemaakt. Gegeten met tortilla’s met guacamole en zure room. Heerlijk.
irmaladouce
07-03-2026 om 19:22
Sterkte, Dolfje ! En voor Koreveen ook ! Naar nieuws.
Fijn dat t beter gaat, Dewi! En fijn dat t lekker loopt, Afro.
Man staat in een pan risotto met tomaat en chorizo te roeren. Daar komt een groene sla met gebakken uitjes, pitjes en een door JV gemaakte vinaigrette bij.