Eten
Dolfje
08-03-2026 om 16:48
Beterschap Poison.
Fijn dat het met je moeder weer beter gaat Koor.
Vakantie zag er goed uit!
MijnNaamIsHaas73
08-03-2026 om 18:03
Dat klinkt pittig KV, fijn dat je moeder nu aan de beterende hand is!
Beterschap poison!
Ik had vanmiddag een high tea met vriendinnen, was lekker maar je ( ik)eet dan toch teveel. Nu eigenlijk geen trek maar de rest van het gezin heeft daar geen boodschap aan dus we eten zometeen paella.
Smulkruimel
08-03-2026 om 18:27
En het toetje vandaag pecan karamel ijs, het laatste beetje uit de bak. Als ik daar niet genoeg aan heb dan ligt er nog een verse bak 3 chocolade ijs in de vriezer 😃
@Koreveen, fijn dat het met je moeder beter gaat en je hopelijk nu iets meer rust krijgt. Ik vind mijn vader die steeds meer zorg nodig heeft soms een hele zorg en weet vaak niet hoe alles te organiseren met werk, mijn eigen gezondheid, ons priveleven en niet in de buurt wonen. Neem het maar steeds zoals het komt en kijk niet te ver vooruit.
ToetieToover
08-03-2026 om 19:28
Vandaag aten we een kooksel van vriendlief, want ik had weinig trek. Hij maakte aardappelpuree met uitgebakken gerookte spekjes. Ik werd zelfs een beetje misselijk van die spekjeslucht bluhhhh. Vriendlief heeft daarna de keuken uitgebreid schoongemaakt om die lucht weg te krijgen. Ik heb een beetje puree gegeten en wat droge crackers. Morgen beter. Gemberthee gaat hopelijk helpen.