Eten
anijsblokje
27-02-2026 om 11:08
Salade met kikkererwten, bieten, feta, rucola en rode ui wordt het hier.
ToetieToover
27-02-2026 om 12:21
Vandaag:
Linzensalade met rauw uitje, minitomaatjes en blauwe bessen, plus gewokte spinazie en gebakken paneer. Daarna at ik nog wat gehalveerde tomaten met balsamicoazijn er overheen als tja, snack? Het was best veel eten maar ik had dan ook trek.
en verder:
Gevulde paprika. Dát las ik hier en dat idee heb ik meteen geadopteerd. Zin in, hongerig dagje vandaag hoor. We eten vroeg omdat we sporten op een onhandige tijd. Ik stop een bonen/mais mix in de paprika’s, wat cajun kruiden, tijm, tomatenpuree, knoflook en bovenop zachte geitenkaas.
Nikki1973
27-02-2026 om 14:23
Gefeliciteerd Afro!
De afgelopen twee dagen stond de bbq aan. Dat was vandaag ook het plan maar het regent. Dus het wordt iets simpels, broodje kipschnitzel ofzo.
Morgen gaan we uit eten.
Dorestad
27-02-2026 om 15:23
een hartige taart. Bodem: oud volkorenbrood. Vulling: prei, ui, knoflook, pepertje, alle afsnijdsels van 2 bloemkolen, tonijn uit blik, kruiden, ei en wat kookroom. En bovenop wat geraspte kaas. Waarschijnlijk gooi ik nog wat boekweitvlokken en/of cichoreivezels erdoor. Voor extra vezels maar ook absorptie van vocht
afrodite05
27-02-2026 om 16:42
Lasagne met heeeeeeel veel kaas. Uit de diepvries. En ik ga man lief aankijken of hij ook wat stukjes komkommer en tomaat mee wil brengen naar boven, we eten op bed. Zoon (oudste) heeft de hele dag nog niets gegeten, ligt nu ook weer te slapen. Net als de jongste, maar die heeft wel netjes z'n flessen op.
Vanmiddag had ik een maaltijdsalade met garnalen
Vanochtend eindelijk weer lekkere dikke Griekse yoghurt met m'n favo cruesli gehad.