Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Salade met kikkererwten, bieten, feta, rucola en rode ui wordt het hier.

Soep wordt een "pho" tussen haakjes want ik doe maar wat 

Vandaag:
Linzensalade met rauw uitje, minitomaatjes en blauwe bessen, plus gewokte spinazie en gebakken paneer. Daarna at ik nog wat gehalveerde tomaten met balsamicoazijn er overheen als tja, snack? Het was best veel eten maar ik had dan ook trek. 

en verder:
Gevulde paprika. Dát las ik hier en dat idee heb ik meteen geadopteerd. Zin in, hongerig dagje vandaag hoor. We eten vroeg omdat we sporten op een onhandige tijd. Ik stop een bonen/mais mix in de paprika’s, wat cajun kruiden, tijm, tomatenpuree, knoflook en bovenop zachte geitenkaas. 

Gefeliciteerd Afro!

De afgelopen twee dagen  stond de bbq aan. Dat was vandaag ook het plan maar het regent. Dus het wordt iets simpels, broodje kipschnitzel ofzo.
Morgen gaan we uit eten. 

een hartige taart.  Bodem: oud volkorenbrood.  Vulling: prei,  ui, knoflook,  pepertje,  alle afsnijdsels van 2 bloemkolen,  tonijn uit blik,  kruiden,  ei en wat kookroom.  En bovenop wat geraspte kaas.  Waarschijnlijk gooi ik nog wat boekweitvlokken en/of cichoreivezels erdoor.  Voor extra vezels maar ook absorptie van vocht 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.