Eten
anijsblokje
23-02-2026 om 13:54
Zal ik voor jullie koken, afro? Hier namelijk ook aardappelpuree met spekjes (nog nooit gemaakt, ik had een restje puree) en ik denk een salade met rucola erbij.
Heeft de influencer het vaak over zijn aankomende carrièreswitch naar Grote Broer, of blijft het heel abstract voor hem denk je?
Knakworstjes zou ik ook wel willen....! Maar ja...
afrodite05
23-02-2026 om 15:19
anijsblokje schreef op 23-02-2026 om 13:54:
Zal ik voor jullie koken, afro? Hier namelijk ook aardappelpuree met spekjes (nog nooit gemaakt, ik had een restje puree) en ik denk een salade met rucola erbij.
Heeft de influencer het vaak over zijn aankomende carrièreswitch naar Grote Broer, of blijft het heel abstract voor hem denk je?
Knakworstjes zou ik ook wel willen....! Maar ja...
Oooooh rucola! Zo'n zin in... überhaupt zin in rauwkost, salades etc. Morgen wordt het allemaal bezorgd, hopelijk zijn we donderdag weer thuis en dan kan ik er (fingers crossed) lekker weer van eten!
De influencer neemt zijn taak als grote broer al flink serieus. Alles wat je hem vertelt/uitlegt mbt de baby, zuigt hij als een spons op. Hij vergelijkt zijn luiers met die van de baby (oeh klein!) en klimt voor de vorm al op het krukje naast de box om te kijken naar het knuffeltje dat hij er alvast in heeft gelegd. Ik heb al een paar keer verteld wat er woensdag gaat gebeuren (niet over de operatie, wel dat hij naar de opvang gaat, dat papa hem komt halen en dat ze dan naar het ziekenhuis gaan naar mama en de baby, daar eten en dan weer terug naar huis met papa om te slapen). En hij vertelt ook aan iedereen wat een baby doet: poepen! Plassen! Slapen! Huilen! En nog meer poepen!
Ik vermoed dus dat hij er wel wat van begrijpt, maar hoe het straks echt is, is afwachten.