Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik haal dadelijk een bakje curry voor morgen uit de diepvries. Ik denk dat we er noedels bij eten.

Wat eten jullie met oudjaar?

Wij aten vandaag buiten de deur. Een heerlijke pizza met bospaddestoelen,  truffelsalami en tallegio.

Morgen een dagje sauna en dan eten we daar.

ben afhankelijk wat het ziekenhuis te bieden heeft

Oudjaar moet het makkelijk worden, want ik kook voor veel eters. Ik breek mijn hoofd er nog even over.
Het wordt in ieder geval voorafgegaan door oliebollen van de glutenvrije bakker en door mij zelfgebakken stroopwafels. Chocomel-koffie-thee-warme Finse limonade.

Voor de nacht hebben we op verzoek gevulde eieren en daarbij meer hartigs, waaronder Braziliaanse kaasbroodjes met camembert uit de oven.

Ik kan niks verzinnen bij wijze van avondeten ertussenin. Misschien wordt het iets teveel. Toch maar maaltijdsoep (erwtensoep) en pannenkoeken toe? Of geen pannenkoeken, maar de kaasbroodjes erbij zetten met de camemberts, of moet ik dan de soep veranderen? En passen er genoeg kaasbroodjes tegelijk in de oven met de camembert ernaast?

Zucht.  first world problems hoor ik weet ut. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.