Eten
afrodite05
16-12-2025 om 12:51
Oei Teigera, hopelijk ben je snel van de pijn af! Je lijf zal nog wel alle kleuren van de regenboog krijgen. Sterkte. Misschien helpt het om je nek warm te houden (sjaal, kruik, pittenzak).
Ik ben een beetje klaar met stamppot, maar voor vanavond staat het nog een laatste keer op het menu. Met broccoli, tomaat en gegrilde paprika erdoor, kipnuggets erbij.
ToetieToover
16-12-2025 om 16:08
Laatste keer stamppot van… dit jaar?
Lief kookt vandaag: een bakje tomatensaus uit de vriezer, glutenvrije gele linzenspaghetti en gegrilde worstjes. Want volgens hem kun je overal worst bij eten.
en kaas
ik
🧀
yette
16-12-2025 om 16:08
Hier vandaag aan tafel te vullen wraps met plantaardige chicken tenders, sla, komkommer, tomaat, ui, pittige salsa, guacamole, k&k sausjes, geraspte kaas ... en als ik eenmaal voor de koelkast sta, komt er vast nòg meer op tafel.
Moosey
16-12-2025 om 17:07
Ik moest iets verzinnen met pastinaak, en ik zou wel even iets van vlees kopen in de supermarkt. Dat kan ik dus niet meer, blijkt. Mijn supermarkt roept heel trots dat alle kipproducten minstens 1 ster Beter Leven-keurmerk hebben. 1 ster Beter Leven is nog steeds heel beroerd. Qua biologisch vlees hadden ze alleen kipfilet. Ik heb maar vegetarische slager-burgers gepakt. Broodje hamburger met geroosterde pastinaak en koolsla. Ook niet erg.
Moosey
16-12-2025 om 17:13
Disclaimer: Ik moet niet zo brommen op dat beter leven keurmerk, ook die ene ster is wel echt een verbetering vanaf gangbare dierhouderij. Was er net even over aan het lezen en het is wel een groter verschil dan ik dacht.