Eten
afrodite05
31-08-2025 om 13:56
Wij eten frietjes met een hamburger en erwtjes. Man reageerde enthousiaster dan zoon 
MijnNaamIsHaas73
31-08-2025 om 18:47
Teigera schreef op 31-08-2025 om 09:36:
Hopelijk knap je wat op gedurende de dag BroodjeBrie!
Wij eten vanavond 'hapjes'. Bladerdeeghapje met feta en spinazie, stokbrood met kaasjes, flatbread met dips, Samosa's, rauwkost. Gezellig kletsen en ondertussen snaaien. Morgen begint de school weer hier, allerlaatste dag van de vakantie.
Wij hadden om dezelfde reden gisteren hapjesavond. Wij hadden pannenkoekjes met pekingeend, gepaneerde garnalen uit de airfryer, yakitori spiesjes, rauwkost met dip, caprese spiesjes en brood met kruidenboter en aioli
MijnNaamIsHaas73
31-08-2025 om 18:52
Oh en vandaag hebben we ook gegeten. Risotto met groene asperges en gebakken zalm
Moosey
31-08-2025 om 21:34
AGVtje zowaar: slastamppot, boontjes en een paar plakjes buikspek. Ik dacht dat ik rookspek had besteld maar blijkbaar verkeerd geklikt
Nu is buikspek ook best lekker, maar toch niet helemaal wat het idee was. Morgen waarschijnlijk nog ns iets met aardappels, we lopen achter met de aardappelconsumptie. En dan dinsdag waarschijnlijk op een station of in de restauratie van de nachttrein. Ik kijk (waarschijnlijk onterecht) erg uit naar de restauratie 
Verder nog maar even afwachten hoe het gaat met ons reisje, vanmiddag wilde lief het afblazen omdat ie telkens zo moe is (en daar dan ook korte periodes erg somber van wordt waarbij hij zich niet makkelijk herinnert dat ie zich ook best vaak prima voelt) maar hij ziet het nu gelukkig wel weer zitten. Maar duimen dat dat ook een beetje zo blijft.
afrodite05
01-09-2025 om 07:09
Wij eten iets soortgelijks als Moosey: stamppot met spinazie met een vleesje waar ook spek omheen zit: een slavink. Dat was alweer lang geleden, soms kan je daar ineens zin in hebben. Oh en ik heb die dingen k&k besteld, ik ga ze niet zelf rollen. Nooit gedaan overigens.
Wij hebben bericht gekregen van de projectontwikkelaar dat de voorlopige planning van oplevering van ons nieuwe huis niet eind 2026 wordt, maar mei 2026. Aan de ene kant is dat heel fijn, aan de andere kant denk ik: we moeten nog zo veel regelen...! Maar goed, eerst maar afwachten of ze het waarmaken, die planning. En intussen aan die to-do werken.
yette
01-09-2025 om 08:09
Ik maakte gisteren k&k ravioli met spinazie en ricotta vulling in een zelfgemaakte saus met courgette, tomaten uit de tuin, crème fraiche, emmenthaler, parmezaan en veel knoflook.
Vandaag is De Vader aan de beurt. Ik laat me verrassen 
Teigera
01-09-2025 om 08:44
Lastig Moosey, als je je verheugt op het reisje samen en je partner soms even door de bomen het toch echt leuke bos niet meer ziet. Hoop dat het mee gaat vallen en het reisje ontspannen en fijn wordt voor jullie.
Wij eten vanavond ravioli met ricotta, spekjes, prei, walnoten en spinazie. De prei lag te verpieteren en de spinazie moet ook op, dus dat leek me handig zo. Freestylen 
MijnNaamIsHaas73
01-09-2025 om 19:53
Ik hoop dat jullie samen kunnen genieten van jullie reis Moos 🍀
Wij aten vanavond spaghetti carbonara. De pancetta hadden we uit Italië meegenomen en dat proef je, was heerlijk. Erbij een groene salade met tomaat
Dolfje
01-09-2025 om 21:22
Ik had gisteren al pasta gekookt en daar vandaag met komkommer en tomaat en cottage cheese een salade van gemaakt. Erbij falafel uit de airfryer.
Dolfje
02-09-2025 om 07:30
Vanavond eten we kip blokjes met sperziebonen en dunne rijstnoedels uit de wok.
Broodjebrie
02-09-2025 om 07:57
ik wil vanavond weer een avg'tje klaarmaken. Aardappels met een tartaartje, moet alleen nog de groente verzinnen, maar ik ga vanmiddag boodschappen doen dus dan eens kijken.
Dolfje
02-09-2025 om 07:59
Broodjebrie schreef op 02-09-2025 om 07:57:
ik wil vanavond weer een avg'tje klaarmaken. Aardappels met een tartaartje, moet alleen nog de groente verzinnen, maar ik ga vanmiddag boodschappen doen dus dan eens kijken.
Daar vind ik spinazie altijd lekker bij. Maar heb gek genoeg de laatste echt vaak zin in spinazie.
Broodjebrie
02-09-2025 om 08:04
Dolfje schreef op 02-09-2025 om 07:59:
[..]
Daar vind ik spinazie altijd lekker bij. Maar heb gek genoeg de laatste echt vaak zin in spinazie.
Oh ja, dat kan ik ook nog doen.