Eten
Ted68
22-09-2026 om 11:48
Nou Toetie; ik vind Sport echt vreselijk. Het minst erge vind ik zwemmen…. Dus heb een Abo gekocht, en ga wekelijks…….En ik moet gewoon gaan bewegen; die anderhalf uur per dag met de hond is te weinig. Naast nattuurlijk , wijntje, kaasje worstje etc.
Vanavond maak ik Nasi, maak er nog kip sate bij. En sperziebonen.
afrodite05
22-09-2026 om 12:44
Hier staat ook nasi op het menu. Met gebakken ei, veel komkommer en dingen als seroendeng, atjar, augurk, gebakken uitjes... En ik denk dat we een fruitsalade toe moeten eten want er is veel te veel fruit dat snel op moet.
anijsblokje
22-09-2026 om 14:56
Gisteren een eclectische mix: vegan springrolls en daarna nog een vega flatbread met oa aubergine, tomaat, granaatappelpitjes en feta.
Vanavond waarschijnlijk iets van de supermarkt-saladebar, want die hebben ze hier. En mijn
is daar groot fan van, eens kijken of hij mij kan overtuigen. Het moge duidelijk zijn dat ik ons kikkerlandje heb verlaten
want dat mocht eindelijk weer. Na morgen koken we weer zelf, ik heb geen idee want ik heb me niet beziggehouden met de planning.
MijnNaamIsHaas73
22-09-2026 om 15:30
Wat fijn Anijs! Geniet ervan!
Hier wordt voor ons lasagne gekookt (of spaghetti, oudste kind mag kiezen van oma, ik hoop op lasagne)