Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik had kimchi( echt goddelijk en een beetje pittig en nieuwe verslaving), gyoza en edamame boontjes 

Vandaag de andere helft van de zak aardappelpartjes met een slavink en komkommer denk ik.

Gister hadden wij een mix van sperziebonen, uien, champignons, gehakt en jachtsaus met rijst. Vandaag Griekse Kofta met rijst (pakket bij Jumbo gratis gekregen, ben benieuwd). 

Lief maakte gister fattoosh (Libanese salade met hard gebakken pitabroodjes erdoor) was lekker. Vanavond moet ik iets verzinnen denk ik, hij is overdag terug naar huis. Iets met courgette, vermoed ik..

Quiche met spinazie en geitenkaas, komkommersalade erbij.

Aardappel Kroketten, salade en kip

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-08-2025 om 18:32

gebakken krieltjes met een runderchipolataworstje en boontjes uit pot

Spontane kampeeractie met bijbehorende camping maaltijd. Pasta salade met tomaat, komkommer, paprika, olijven, boontjes en een blikje makreel. 

Vandaag linzensoep met flatbreads met 🧀 en verder aardappelpuree met andijvie, honing-mosterdvinaigrette en warmgerookte zalm. Uitgebakken spekjes voor vriendlief bij de puree en voor mij een bakje zoute pinda’s als toetje. En daarna nog een limoen/karnemelk/avocadosmoothie. Ik had veel trek en een opkomende zere keel.  sporten overgeslagen en extra gegeten, hopelijk gaat dat helpen. Op tijd naar bed dan maar. 

ribkarbonade en kimchi.

Ik heb vanmiddag nog 2 potjes kimchi kunnen kopen bij de Aldi( laatste 2). Vorige week was Aziatische week. Ik zag dat ik ze ook bij de Plus kan kopen

Andijviestamp met een tartaartje.

Broccoli Quiche en een kaas Quiche.

Gister Kofta (maaltijdpakket kreeg ik gratis bij Jumbo) vervazingwekkend lekker! 
Vandaag denk ik worstjes van de grill op een broodje met ingelegde ui en sausje naar keuze met sinaasappel- venkelsalade. 

Naminokurashi schreef op 04-08-2025 om 21:45:

ribkarbonade en kimchi.

Ik heb vanmiddag nog 2 potjes kimchi kunnen kopen bij de Aldi( laatste 2). Vorige week was Aziatische week. Ik zag dat ik ze ook bij de Plus kan kopen

Geen zorgen: kimchi is al een tijdje zo populair (je bent niet de enige met die verslaving ) dat het in iedere supermarkt te vinden is. Tenzij je misschien heel erg in the middle of nowhere woont.

Hier, nog steeds wegens voorraden opmaken: gebakken aardappels uit de groentela, snijbonen uit de moestuin en zwarte bonenburger uit de vriezer. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-08-2025 om 09:45

couscous met kipshoarma en gegrilde groente

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.