Eten
Naminokurashi
03-08-2025 om 18:02
Ik had kimchi( echt goddelijk en een beetje pittig en nieuwe verslaving), gyoza en edamame boontjes
Dolfje
04-08-2025 om 07:34
Vandaag de andere helft van de zak aardappelpartjes met een slavink en komkommer denk ik.
Poison
04-08-2025 om 07:45
Gister hadden wij een mix van sperziebonen, uien, champignons, gehakt en jachtsaus met rijst. Vandaag Griekse Kofta met rijst (pakket bij Jumbo gratis gekregen, ben benieuwd).
Moosey
04-08-2025 om 08:34
Lief maakte gister fattoosh (Libanese salade met hard gebakken pitabroodjes erdoor) was lekker. Vanavond moet ik iets verzinnen denk ik, hij is overdag terug naar huis. Iets met courgette, vermoed ik..
FaithfulDuck87
04-08-2025 om 18:32
gebakken krieltjes met een runderchipolataworstje en boontjes uit pot
GeorgieBrown
04-08-2025 om 20:48
Spontane kampeeractie met bijbehorende camping maaltijd. Pasta salade met tomaat, komkommer, paprika, olijven, boontjes en een blikje makreel.
ToetieToover
04-08-2025 om 20:56
Vandaag linzensoep met flatbreads met 🧀 en verder aardappelpuree met andijvie, honing-mosterdvinaigrette en warmgerookte zalm. Uitgebakken spekjes voor vriendlief bij de puree en voor mij een bakje zoute pinda’s als toetje. En daarna nog een limoen/karnemelk/avocadosmoothie. Ik had veel trek en een opkomende zere keel.
sporten overgeslagen en extra gegeten, hopelijk gaat dat helpen. Op tijd naar bed dan maar.
Naminokurashi
04-08-2025 om 21:45
ribkarbonade en kimchi.
Ik heb vanmiddag nog 2 potjes kimchi kunnen kopen bij de Aldi( laatste 2). Vorige week was Aziatische week. Ik zag dat ik ze ook bij de Plus kan kopen
Poison
05-08-2025 om 08:19
Gister Kofta (maaltijdpakket kreeg ik gratis bij Jumbo) vervazingwekkend lekker!
Vandaag denk ik worstjes van de grill op een broodje met ingelegde ui en sausje naar keuze met sinaasappel- venkelsalade.
anijsblokje
05-08-2025 om 08:55
Naminokurashi schreef op 04-08-2025 om 21:45:
ribkarbonade en kimchi.
Ik heb vanmiddag nog 2 potjes kimchi kunnen kopen bij de Aldi( laatste 2). Vorige week was Aziatische week. Ik zag dat ik ze ook bij de Plus kan kopen
Geen zorgen: kimchi is al een tijdje zo populair (je bent niet de enige met die verslaving
) dat het in iedere supermarkt te vinden is. Tenzij je misschien heel erg in the middle of nowhere woont.
Hier, nog steeds wegens voorraden opmaken: gebakken aardappels uit de groentela, snijbonen uit de moestuin en zwarte bonenburger uit de vriezer.