Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier word het tomaten kikkererwten salade, met een cordon blue. Voor die kinderen die thuis eten komen er aardappelkroketten bij.

Ik heb net een snelle lunchsalade gemaakt met bieten, linzen, feta en walnoten. Vanavond eten we kip kerrie met chinese wokgroente aangevuld met wat broccoli. Rijst uit de rijstkoker erbij 

Indiase curry, kruidig maar niet té pittig ivm de frutjes. Met vega kipstuckjes, groente die lief vandaag is gaan halen bij de groenteboer (geen idee nog wat het wordt, ik zie het wel verschijnen vanavond) en naan.

Moosey schreef op 03-03-2025 om 08:42:

Gister maakte lief gebakken aardappels en een worstje, met een bakje rode kool uit de vriezer. Ik begrijp rode kool eigenlijk echt niet (althans de Hollandse versie) maar soit, braaf een portie gegeten ;-

Ik ook niet! En daarbij, brrr, kruidnagel. 

Gisteren maakte ik risotto met champignons. Vandaag wordt 't een salade Niçoise, want ik heb ook zin in groente. Broodje erbij. 

Vandaag  een AVGtje: aardappels, snijbonen en een kaasschnitzel.

Morgen ook maar dan met krieltjes of aardappelkroketjes, broccoli en een kipburger.

Teigera schreef op 03-03-2025 om 12:21:

Wij eten vanavond Creamy Chorizo Pasta Recipe | Simple Home Edit

Die klinkt wel errug lekker. Ik heb het recept opgezocht en gelijk een goed excuus om zoon en schoondochter te eten te vragen. Die doe ik daar vast ook een plezier mee. Een salade met tomaatjes, veldsla of rucola en mozzarella erbij. 

Gisteren courgette lasagne gemaakt en vandaag deel 2 gegeten 

Gisteren simpele AVG, vegetarische Schnitzel,  snijbonen en gebakken aardappeltjes. 

Vanavond werd er macaroni voor ons gekookt

Ik eet iets tussendoor op het werk, weet nog niet wat.
Man heeft kipshoarma met flatbread , rode ui en tomaat.

Maak tikka masala, met jasmijn rijst en doperwten. Krijg eters. En neem deze weekoveruren op: en heb het nog nooit zo druk gehad....

Ik maak simpele pasta met tomatensaus, gehakt en Italiaanse wokgroente. Mogelijk nog wat broccoli los erbij. Zoon lust dat ineens weer graag en los gaat het beter dan alles door elkaar. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-03-2025 om 16:54

rodebietensalade met krieltjes

ik heb een recept van picnic, iets met pasta en gehakt Turkse stijl.

Paar dagen niet lekker geweest, dus alleen maar de allersimpelste dingen gekookt. Vanavond een enigszins klassieke salade niçoise met baguette. Ansjovis apart, want echtgenoot krijgt dat echt niet weg. Moet nog even nadenken over een goede dressing.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.