Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Dank voor de tips. Ik heb de rijst maar in de vriezer gegooid. 

Hier een feestje. Ik maakte dus een oosterse crispy Rice salade. Een simpele salade met tomaat, paprika,  komkommer,  wortel, ui en kikkererwten en 2 soorten belegd turks brood

Ik heb voor morgen een restje spagetti van gister en een restje gele rijst met chorizo, erwtjes en tomaat van vanavond. Zat bij elkaar voor een maaltijd en lekker makkelijk.

ToetieToover schreef op 02-03-2025 om 20:01:

[..]

Wat zonde! Ik zag laatst vissticks in glutenvrije variant van de beroemde kapitein. Die dingen at ik vroeger zó allemaal op met wat ravigotesaus. Ik ga het in mijn online mandje gooien, bedankt voor het idee. Alleen, geen idee wat ik erbij kan eten.

Ja, vond ik ook. Maar ja, oneetbaar. 

Normaal gesproken gaan ze er prima in, ook zonder saus. 

Vanavond gaan we met dochter denk ik naar mc Donalds en daarna bowlen en indoor minigolf. Zoon is met oma paar dagen op vakantie. Morgen maak ik samen met dochter zelf pizza. 

Hier wordt het andijviestamp( wel met k€k puree en gesneden andijvie)) en een rookworst.
Ben ontzettend inspiratieloos zo voor de vakantie. Zal blij zijn als het donderdagmiddag /avond is en ik even alle stress hopelijk kan parkeren.

Hier word het spaghetti al la Norma.... aubergine,ui, ricotta en tomatensaus.

Gister maakte lief gebakken aardappels en een worstje, met een bakje rode kool uit de vriezer. Ik begrijp rode kool eigenlijk echt niet (althans de Hollandse versie) maar soit, braaf een portie gegeten ;-

De avond ervoor was ik een hapje eten met de band, at ik een Beyond Meat burger. Heel lekker. De gitarist kwam toen met de zeer terzake doende opmerking dat de Beyond Meat in de aanbieding was bij de AH dus dat heb ik gister even flink van ingeslagen. Vooral voor lief, die vind het vaak wat lastiger om vega te koken. 

Vanavond eet ik alleen en ik heb behoefte aan veel groente. En bonen. Zal wel iets traybakerigs worden denk ik. 

Ik heb gisteren een mega pan pulled chicken in tomaten/paprikasaus gemaakt. Grotendeels voor in de vriezer, maar vandaag eten we er ook al wat van. Met zwarte bonen, avocado en tortilla's. Ik heb ook nog een restje koriander en rijst liggen, kan er ook mooi bij. Evt nog een extra bosuitje. 

Wij eten vanavond Creamy Chorizo Pasta Recipe | Simple Home Edit, met bloemkool. Mafaldine laatst gekocht, dus dat gaan we ervoor gebruiken.
Ik ga woensdagochtend een paar dagen richting Scandinavië voor werk, veel zin in, ook wel spannend en vermoeiend - het heeft een vol programma. Ben niet gewend zonder lief te reizen, nu moet ik ineens alles zelf doen . Helaas geen vakantie voor mij, wel voor Koor en Dolfje, goede plannen jullie!

We eten vandaag een deel 2 van het maaltijd pakket kerrie ovenschotel van de appie.
Gisteren en morgen eten we zwarte bonen falafel van Jamie.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-03-2025 om 16:56

ik maak nogmaals een traybake van zoete aardappel, courgette, rode ui en een stukje vis

Ik had een stevige sessie bij de fysio vanavond en lig met een ice pack op de bank. Man maakt een maaltijdsalade met little gem, paprika, lenteui, gegrilde kip. Met een yoghurt-knof-peterseliesaus. Brood erbij.

Het werd een topic-klassieker (wel een ouwetje hoor) namelijk witlofsalade met gebakken champignons, basilicum, bonen en lekker veel pimentón. En omdat ik alleen at deed ik er twee ingrediënten doorheen waar lief van gruwelt: azijn en blokjes blauwe kaas. Héérlijk was het. 

Hier wordt het aardappelblokjes uit de airfryer met een komkommer /kip/tomaat/feta salade ( koelkast leeg eten  )

ik denk dat het hier vanavond een simpele pasta met feta/tomaat uit de oven wordt. Eventueel nog sla erbij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.