Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier vanavond soep met tosti.  

JtM

JtM

15-06-2023 om 11:58

Gefeliciteerd Yette!

Wij gaan vanavond eten bij een van onze favoriete restaurants. Altijd lekker daar nu al zin in!

Ik heb een pastasalade gemaakt. Niet mijn favoriete eten, maar mijn gezin vindt het lekker en ieder kan het eten wanneer die wil/ thuis is: pasta, pijnboompitjes,  komkommer, tomaat,  gerookte kip, sla en pesto.

MijnNaamIsHaas73 schreef op 15-06-2023 om 10:03:

Hier vanavond soep met tosti.

En dit vind ik voor morgen een goed idee! Ik denk dat ik courgette soep maak dan! Thnx!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-06-2023 om 14:25

hartige taart 

Dubbel

Frittata met restjes groente. Normaal zou ik daar een salade bij maken, maar ik heb echt geen zin om sla te halen, dus het worden geroosterde boterhammen met een likje roomboter.

van harte gefeliciteerd Yette!

Lekker genieten van de dingen die nu weer mogen Afrodite!

Ik maak een beetje een ratjetoe. Salade met ijsbergsla met plakjes gerookte kip “ Mexican” stijl en tomaten denk ik, misschien blikje bonen erdoor. Heb geen mais meer zag ik.
Verder kha- huzarensalade van restje bloemkool. En asperges( uit pot)  gerold in ham. Gekookt eitje er bij nog en dan zal het wel genoeg zijn. En anders kunnen we nog een zak soep opentrekken.

Het gezin genoot van de pastasalade. Ik ben pas net thuis en niet zo'n trek, ik eet Griekse yoghurt met aardbeitjes uit de tuin, druiven en een beetje muesli.

Gefeliciteerd yette met het slagen!

Wij aten vanavond een lekkerbekje met gebakken minikrieltjes en broccoli. Beide kinderen sportten vanmiddag, dus ze vielen uitgehongerd aan.

Wij aten een salade van snijsla, gele frambozen en gegrilde gele courgettelinten met een stevige dressing van ansjovis, mosterd, knoflook, olijfolie en framboosazijn. Daarbij gebakken gnocchi met rozemarijnboter en tonijnsteak.

Verder kipgehaktballetjes in barbecuesaus en een salade van ananas, rode ui, quinoa en munt.

gister uit eten met vriendinnen. Ik nam vooraf gegrilde biertjes met vijgen en geroosterde nootjes. Daarna ravioli gevuld met artisjok. 

Vanavond krieltjes met sperzieboontjes en spiesjes met vegan balletjes afgesausd met satesaus en gebakken uitjes. Vinden man en kinderen heel lekker. 

Morgen ga ik eindelijk naar een vega/vegan Chinees restaurant waar ik me al heel erg lang op verheug.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-06-2023 om 21:39

Libertine schreef op 15-06-2023 om 21:37:

gister uit eten met vriendinnen. Ik nam vooraf gegrilde biertjes met vijgen en geroosterde nootjes. Daarna ravioli gevuld met artisjok.
Vanavond krieltjes met sperzieboontjes en spiesjes met vegan balletjes afgesausd met satesaus en gebakken uitjes. Vinden man en kinderen heel lekker.

hoe grillen ze die?  

Friezinnetje schreef op 15-06-2023 om 21:39:

[..]

hoe grillen ze die?

In de grill pan denk ik? 

Ps: oh, Hahahha. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.