Eten
Dewi-Sri2
12-06-2023 om 17:45
Van harte, Dolfje! Ik wens je er heel veel leuke jaren bij.
En Afrodite, wat fijn dat het allemaal goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je geniet van alle dingen die je weer kan en mag eten.
Ik denk dat ik vanavond maar een grote gevulde omelet maak met rijst erbij of zo. Veel groenterestjes die op moeten, en vandaag was het een rare, rommelige dag.Morgen gaan we wel weer "echt" koken.
Jynta1981
13-06-2023 om 07:00
Gister aten we aardappels, spinazie, worstje en een gekookt ei.
Vanavond weet ik het nog niet. Ik denk chili con Carne met nachochips ofzo. Dat is wel zomers. Voor de liefhebber liggen er nog wraps.
yette
13-06-2023 om 07:03
Pastasalade met pestodressing, tomaat, komkommer, gegrillde gele en groene paprika, bosui, rucola en naar keuze salami of tonijn.
irmaladouce
13-06-2023 om 08:26
Hé dolfje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik doe iets met twee aubergines vandaag, ongeveer dit:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R749646/aubergines-uit-de-oven
Maar dan van de bbq want geen zin in een hete oven.
Ik denk dat ik er knoflookbrood bij doe en eventueel gegrilde halloumi. En sla natuurlijk.
RoosOpJeHoed
13-06-2023 om 14:39
Broodjes met: brie/honing/walnoten/komkommer, spianata/mozzarella/zongedroogde tomaat/sla, geitenkaas/appel
Dolfje
13-06-2023 om 15:58
Ik heb een bak komkommer, tomaat feta salade gemaakt en de ene helft net opgegeten en de andere helft gaat mee naar het werk.
Mat eet curry met naan.
Teigera
13-06-2023 om 17:22
Gevulde pasta, met spinazie-ricottasaus, verse spinazie en tomaten en pijnboompitjes erdoor / eroverheen. Snel klaar en valt goed in de smaak hier.
Broodjebrie
13-06-2023 om 17:54
Teigera schreef op 13-06-2023 om 17:22:
Gevulde pasta, met spinazie-ricottasaus, verse spinazie en tomaten en pijnboompitjes erdoor / eroverheen. Snel klaar en valt goed in de smaak hier.
Klinkt lekker!
Ik heb kant en klare spinazieschotel met gehaktballetjes
MijnNaamIsHaas73
13-06-2023 om 18:35
Hier begint vandaag de avondvierdaagse. Ik was laat thuis van een externe locatie dus had een bakje bolognese saus uit de vriezer gehaald. Spaghetti koken en klaar was man. Mijn bordje heb ik net in de magnetron opgewarmd, dat is toch minder lekker.
Dewi-Sri2
13-06-2023 om 18:36
Hier worden het gevulde heel grote champignons en tomaten uit de oven met farce maison légumes en rijst. Misschien nog wat oude geraspte kaas erover, even proeven hoe zout het al is.
irmaladouce
14-06-2023 om 08:28
Ik maak vandaag "Danger Dogs" (ongeveer) volgens dit recept ;
https://www.saveur.com/recipes/danger-dogs-recipe/
I.p.v. knakworst gebruik ik runderbraadworstjes en dan zonder de bacon. En na assemblage gaan ze denk ik nog met wat geraspte cheddar onder de gril. Er komt een slaatje van avocado, rode ui en kerstomaatjes bij.