Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wij gaan naar een taqueria. 

🌮🌮🌮

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-05-2023 om 18:04

ik dacht wraps te maken, maar die bleken helemaal beschimmeld te zijn. Had gehakt met wortel en ui gebakken in een beetje tomaat/bbqsaus. Toen maar noodles erin gedaan en wat zilveruitjes. Smaakte ook wel prima.  

Lekker Afrodite, even geen verplichtingen meer! Rustig rondwaggelen dus.

Wij aten vanavond ravioli gevuld met ricotta en spinazie, met pesto, Parmezaan, courgette, tomaten en spinazie. 

Gisteren op de terugweg van yoga verse pizza's gehaald bij de Lidl. Daar komen we bijna nooit, want te ver van onze route, maar als we er komen, zijn we fan van de verse broodjes daar en vaak slaan we dan ook vlees in. Die verse pizza's wilden we ook een keer proberen, dus dat gaan we vanavond doen. Ze zijn in elk geval gigantisch, de koelkast kan amper dicht en ik ben benieuwd of ze überhaupt in de combi-oven passen. Anders moet de "echte" oven aan, die kuren heeft (uit zichzelf uit gaan) en langer doet over voorverwarmen. Ik heb een margaritha uitgezocht en een vier kazenpizza. De andere opties mag ik nog even niet of die lagen er niet meer, dus als deze in de smaak vallen, proberen we die andere smaken later wel.

Wat zonde van de wraps, Friezinnetje!
Ik heb wel eens gehad dat er geen 6, maar slechts 5 wraps in de verpakking zaten. En dat meerdere keren. Dus gemaild naar de fabrikant. Dure glutenvrij wraps werden zo nóg duurder. Kregen we wraps toegestuurd als goedmaker. Nou, wat aardig! Zaten er weer 5 in  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-05-2023 om 09:09

ToetieToover schreef op 03-05-2023 om 08:37:

Wat zonde van de wraps, Friezinnetje!
Ik heb wel eens gehad dat er geen 6, maar slechts 5 wraps in de verpakking zaten. En dat meerdere keren. Dus gemaild naar de fabrikant. Dure glutenvrij wraps werden zo nóg duurder. Kregen we wraps toegestuurd als goedmaker. Nou, wat aardig! Zaten er weer 5 in

ja was idd zonde. Had ze extra ingepakt en doe dat wel vaker. Blijven ze wel even goed, maar nu niet (of toch langer laten liggen dan gedacht).

Oh dat is wel vreemd idd van te weinig wraps erin. Kan een keer gebeuren, maar een paar keer is gewoon slecht

Maandag aten wij bami, met een gebakken ei en een stokje saté. 

Gisteren werd er voor ons pasta met rode saus en groenten gekookt.

Vandaag ga ik iets nieuwe proberen, gegratineerde asperges. Naar een recept van francesca kookt. Ik ben benieuwd!

Friezinnetje schreef op 03-05-2023 om 09:09:

[..]

ja was idd zonde. Had ze extra ingepakt en doe dat wel vaker. Blijven ze wel even goed, maar nu niet (of toch langer laten liggen dan gedacht).

Ik gooi overgebleven wraps in de diepvries of ik maak er nacho's van.

Ik heb verschillende vegetarische dingen zoals groenteballetjes etc liggen, denk daar iets van met een salade of courgetti. In beide gevallen moet ik nog even naar de winkel want heb alleen nog een halve krop ijsbergsla waarvan ik niet zeker weet of die nog lekker is en alleen 1 courgette. Heb ook wel zin in verse spinazie. Misschien haal ik dat straks. Ik kijk in mijn pauze wel even.

yette

yette

03-05-2023 om 10:57 Topicstarter

Nasi, vegetarische balletjes van mijn best goed geslaagde tahoe-gehakt experiment, satésaus, atjar van komkommer. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-05-2023 om 11:14

of canneloni met spinazie en roomkaas of aardappeltjes met hamburger en sla. Het ene vandaag het andere morgen

MenacingSwan87

MenacingSwan87

03-05-2023 om 14:54

Ik heb net al gekookt voor vriend en mezelf; een soort chili met paprika, tomaat en rundergehakt met zilvervliesrijst. 

aardappels met bloemkool en kip
Rabarber erbij, want het is niet genoeg bloemkool voor 4 personen 

Natuurlijk in mijn pauze vergeten dat ik spinazie wilde kopen  maar heb gelukkig nog in de diepvries dus ik ga de courgette roerbakken met ui en mik daar de spinazie door met oregano oa en dan erbij een kaasschijf of zo. En kaas erover want kaas 

Ik heb straks asperges, met bijbehorende saus vd maggie , met aardappeltjes en spicy chickenwings! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.