Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Lief had inderdaad veel te veel gemaakt dus we eten zo deel 2. De porkbelly was niet aan mij besteedt. Ben niet zo’n fan van de consistentie. De buurtjes hebben gesmuld

Gefeliciteerd nog, Teig. Etentje klinkt mjummm

Wij aten een snelle pasta met spinazie,  kip, pesto, crème fraiche en tomaatjes. Was lekker. 

Burrito's/wraps/tortilla's/hoe je het ook noemt met een vulling van gehakt, paprika, zwarte bonen, crème fraiche, bosui en koriander. Oh en wat kaas erover, natuurlijk.  

Vandaag een thuiswerkdag, verzet bergen werk en tussendoor ren ik af en toe even naar buiten voor wat frisse lucht . Vanavond eten we vroeg, want ik moet jongste frut nog even ophalen bij opa en oma. Hij blijft nog daar eten. Wij eten een stukje zalm uit de oven, bearnaisesaus, gekruide minikrieltjes en sperziebonen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-05-2023 om 16:32

pasta met kip-champignon-pestosaus

Wij eten dit https://www.voedzaamensnel.nl/hoofdgerecht/broccoli-uit-de-oven-met-gorgonzola/ maar heb geen gorgonzola dus dat wordt gewoon geraspte kaas en of feta.

aardappels met bloemkool en spinaziekaasschnitzel

Het wordt iets met sushi rijst, kimchi en witlof. Een soort sushi / gimbap ding op lof schuitjes. Met furikake en avocado. 

yette

yette

02-05-2023 om 10:02 Topicstarter

Turkse pizza's van Jamie Oliver. 

Ik ben helemaal uit het ritme wegens schoolvakantie en heb er een soepzooitje van gemaakt met boodschappen doen, ben van alles vergeten... dus voor vandaag de vriezer en voorraadkast maar eens goed bekeken

Het worden wienerschnitzels met champignonroomsaus en gebakken champignons/ui (champignons had ik wel en nogal enthousiast gekocht), gebakken aardappelen en diepvriesdoperwtjes.

Couscous met gehaktballetjes in tomatensaus en gegrilde groente. Voor de laatste keer extreem op tijd (en alleen, want man is dan nog op werk) eten ivm yoga, vanavond is de laatste les. Daarna helemaal geen verplichtingen meer voor deze tientonner (gelukkig).

spinaziekaasschnitzel met frietjes. 

Man heeft gisteren voor zichzelf voor meerdere keren een curry gemaakt met een verspakket van Lidl dus die kan de komende dinsdagen vooruit.
Ik eet zo een kom soep en neem een bakje met kip/komkommer mee.

Ik eet bietjes met gebakken bosuitjes, honing en appelazijn en een beetje peper en zout. Aardappelen erbij en een tartaartje.
Toe zelfgemaakte vanillevla.

Een vegetarische broccolitaart met mozzarella. De oregano komt al uit eigen kruidentuintje!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.