Eten
yette
18-04-2023 om 17:22
Veel plezier, Moos!
De Vader wilde patat, dus doen we dat
Erbij: kipnuggets met mangodip, maïskolf met kruidenboter en een pittige komkommersalade.
FaithfulDuck87
18-04-2023 om 17:23
gebakken krieltjes met witlofsalade en een stoofprutje van gehakt en bief
Dolfje
18-04-2023 om 17:29
Ik heb net een kom van de aspergesoep naar binnen gelepeld, begin weer een beetje gevoel in mijn gezicht te krijgen nu de verdoving van de tandarts begint uit te werken. Als man thuis is gooi ik nog een vegetarische kaasding of groenteballetjes in de airfryer en dat eten we met rucola en tomaat.
Teigera
18-04-2023 om 20:05
Dank voor de tip Afrodite, het viel erg in de smaak. Frutjes vonden het heerlijk, het mag vaker gemaakt worden. Lief had venkelzaad door de kipgehaktballetjes gedaan, gaf een heel leuke kick aan het geheel.
GeorgieBrown
18-04-2023 om 22:42
Gisteren aten we paddestoelen risotto (gemaakt door Brown, eigen initiatief
)
Vandaag uit eten; Japans.
Moos, heel veel plezier op Terschelling!
MissBobby
18-04-2023 om 22:48
ik had een echt culinair hoogstandje. Speltbol met filet americain. Alleen thuis en moest vanavond nog werken.
Dolfje
19-04-2023 om 07:10
Wij eten vanavond gebakken cherrytomaten met courgetti en een soort van rucolapesto en een vegetarisch kaasding uit de airfryer.
afrodite05
19-04-2023 om 07:38
Veel plezier, Moos!
Teigera: mooi dat het in de smaak viel! Zelf heb ik de venkelzaadjes eruit gelaten, ik houd nooit zo van anijssmaak, maar leuk dat zelfs de frutjes enthousiast waren.
Hier vandaag weer een rommelige dag (maar wel voor de laatste keer!). Tussen de middag op verzoek van man pannenkoeken, want de melk moet op. Ben benieuwd hoe mijn maag daarop reageert, want gewoon een glas melk is te heftig. Daarna moet ik vroeg (avond)eten, want kw voor 6 op weg naar school. Het wordt broccoli met aardappelgratin en een slavinkje. Ik weet niet of man met mij mee-eet of dat hij een wat normaler tijdstip kiest. Ik eet mijn tweede deel namelijk pas als ik weer thuis ben, op z'n vroegst om 8 uur...
Koreveen
19-04-2023 om 07:54
Veel plezier, Moos
Gisteravond nasi gemaakt met veel groenten en zelfgemaakte pindasaus met een gebakken eitje. Lief eet vanavond de restjes en ik ben op pad dus ik neem wat boterhammen geitenkaas met chutney mee
Moosey
19-04-2023 om 08:25
Dank jullie! Tot nu toe is het heerlijk en lief hield het gister allemaal idioot goed vol. Huisje kon werkelijk niet perfecter, alles wat we willen ligt binnen 400 meter dus de rolstoel kan veelal thuisblijven.
Gister was er veel dicht en gingen we bij een groot restaurant eten waar we niet heel veel van verwachtten, maar blijkbaar staat er momenteel een goeie kok ik de keuken. Vooraf hadden we allebei een vissoep die echt lekker was en ik had als hoofd asperges op klassieke wijze. Ook echt lekker, maar teveel, die vissoep was ook al lijvig. Heb de resten dus meegevraagd en dat wordt vanmiddag een prima lunch salade.
MenacingSwan87
19-04-2023 om 08:55
Gister onverwacht 'ontvoerd' door nichtje en moeder (Nichtje is dinsdagmiddag altijd bij mijn moeder en we hadden even iets te vieren..) en heb daar gegeten. Mijn moeder kan erg goed koken, ze had iets van langgraanrijst met courgette gemaakt en daarbij vega gehaktballetjes. Was erg lekker!
Vanavond zalmfilet dus, weet nog niet wat. (Mogelijk een beetje makkelijk, met komkommersalade en aardappelkroketjes uit de airfryer maar ideëen zijn altijd welkom)