Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-04-2023 om 11:10

Poison schreef op 04-04-2023 om 08:29:

Vandaag simpele kost: gebakken krieltjes, hamburger en sla

+1

Snijbonen en krieltjes gestoofd in tomatensaus, met gehakte walnoten en feta.

rijst met goulash

Ik ben te lui om soep te maken dus dat doe ik morgen en heb net een broodje op. Had er ineens zo’n zin in.

Met koelkastrestjes gevulde rode paprika uit de oven, waarbij quinoa of boulgour.

Wij gaan zelf pizza maken. Of nouja, gekochte bodems beleggen. Ik ga vanmiddag alvast courgette, ui en champignons grillen, dan kan man de pizza's maken terwijl ik waarschijnlijk in de file sta na een vergadering. Er gaan ook olijven op en natuurlijk kaas.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-04-2023 om 07:20

hier nog een keer rodebietenstampot met pittige spekjes

In elk geval de soep van de oude wortels en verder nog geen idee.

Bedankt lieve dames

Goede reis GB. Benieuwd naar je ervaringen

Ik maak vanavond een spinazie kaas rondo met roergebakken spinazie, een gekookt eitje, zongedroogde tomaten erdoor. En ik denk dat ik er nog wat quinoa doorheen gooi

Simpel agv vanavond: gebakken aardappels, vega kaasschnitzel-gebeuren en bloemkool.

Snijbonenstamppot met kaasschnitzel

Uiensaus met aardappelen en spek.

Ik twijfel of ik pastinaak eet met een vegaburger en sperziebonen (dan hoef ik geen boodschappen te doen), maar ik heb ook wel zin in die heerlijke ovenschotel met zoete aardappel, gember, tomaat en pinda. 

Gisteren at ik volkoren spaghetti met oesterzwammen en natuurlijk parmezaanse kaas. 

Bloemkoolsoep met volkoren soepstengels en kruidenroomkaas.

Broodje hamburger met sla en ik denk röstirondjes uit de Airfryer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.