Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wij eten nachos uit de oven, met gehakt, bonen, mais etc

MijnNaamIsHaas73 schreef op 05-04-2023 om 15:49:

Wij eten nachos uit de oven, met gehakt, bonen, mais etc

Oh zo lekker!

Ik maak dus een salade met oa feta, komkommer, tomaat, ijsbergsla, edamame boontjes erdoor. En de wortels staan te koken met een hoop ui erdoorheen. Dadelijk even kijken wat ik er voor pittige smaakmaker aan toe ga voegen.

Ik flans een maaltijdsalade in elkaar, een studentenrecept  
Pasta/pijnboompitjes/kaas/komkommer/tomaat/cervelaatworst/augurk/honingmosterddressing.
Tomaat laat ik er eigenlijk altijd uit, ben niet zo'n fan van tomaat.

Lekker Broodjebrie!

Dolfje schreef op 05-04-2023 om 16:29:

Lekker Broodjebrie!

Ja, ik maak het wel vaker klaar als het zonnig weer is haha. 

nasi ( )

yette

yette

05-04-2023 om 18:25 Topicstarter

Aan tafel door ieder zelf te vullen pitabroodjes. Met falafel, shoarma, allerlei groenten en natuurlijk knoflooksaus en geraspte kaas. 

Broodjebrie schreef op 05-04-2023 om 16:07:

Ik flans een maaltijdsalade in elkaar, een studentenrecept
Pasta/pijnboompitjes/kaas/komkommer/tomaat/cervelaatworst/augurk/honingmosterddressing.
Tomaat laat ik er eigenlijk altijd uit, ben niet zo'n fan van tomaat.

Ik had de augurk er niet in moeten doen

Broodjebrie schreef op 05-04-2023 om 18:27:

[..]

Ik had de augurk er niet in moeten doen

Haha,is het niet de tomaat,dan is het de augurk. Ik maakte voorheen nog wel eens een salade met witte bonen, sperziebonen, ui, augurk, tomaat en salami met een dressing van stevia en azijn.  lang niet meer gemaakt, goed plan. 

Ik had ook augurken vandaag. In een salade van groene asperges, krieltjes in de schil met Tons mayo , bladsla, olijven, augurken (dussss) en pijnboompitten, parmezaanse kaasflakes, rode ui, vinaigrette met knoflook. Oja en gekookt ei en tonijnsteak.

verder “onderweg-eten” van ah met edamame, quinoa en amandelen, plus twee zoute haringen en een ijskoffie. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-04-2023 om 07:09

Taco's met salade

Groene curry (pakje boemboe van Fairtrade) met kip, babymais en het restant courgette en champignons wat gister niet op de pizza ging. 

ToetieToover schreef op 05-04-2023 om 23:31:

[..]

Haha,is het niet de tomaat,dan is het de augurk. Ik maakte voorheen nog wel eens een salade met witte bonen, sperziebonen, ui, augurk, tomaat en salami met een dressing van stevia en azijn. lang niet meer gemaakt, goed plan.

Ik had ook augurken vandaag. In een salade van groene asperges, krieltjes in de schil met Tons mayo , bladsla, olijven, augurken (dussss) en pijnboompitten, parmezaanse kaasflakes, rode ui, vinaigrette met knoflook. Oja en gekookt ei en tonijnsteak.

verder “onderweg-eten” van ah met edamame, quinoa en amandelen, plus twee zoute haringen en een ijskoffie.

Haha inderdaad!

Verse daslooktagliatelle met zelfgemaakte daslookpesto. Hoera, het is weer daslookseizoen... zooooo lekker ! Gegrilde gemarineerde lamsspiesjes en tomates provençales erbij.

En dan lekker het lange paasweekend in.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.