Eten
Dolfje
29-08-2022 om 09:00
Ik heb net alles gesneden en in een schaal gedaan ( iets minder netjes dan in de link)voor :
https://bellyfull.net/cobb-egg-salad/
Dressing in een apart kommetje en vanavond hussel ik alles door elkaar.
watertoren
29-08-2022 om 12:15
Ik eet 2 slavinken en sperzieboontjes met ontbijtspek en sambal en gekookte aardappelen.
Dewi-Sri
29-08-2022 om 14:26
Ik heb veel groenterestjes liggen en daar maak ik straks gado-gado van.
ToetieToover
29-08-2022 om 14:37
vandaag:
Gele sperziebonen, wortel/koolsalade, sticky chickenwings met witte sesamzaadjes, aardappel a-partjes uit de oven (soort patatidee, dus Tons mayo
erbij).
en
Salade van quinoa, bleekselderij, komkommer, granaatappelpitjes, blauwaderkaas, witte druiven (eigen kweek mét pit!) en pecannoten. Frambozenazijn in dressing.
watertoren
29-08-2022 om 14:44
Ik heb al friet voorgebakken en daar eet ik rosbief met kruidenboter bij.
JtM
29-08-2022 om 15:48
afrodite05 schreef op 29-08-2022 om 06:47:
Hier eerste werkdag na de vakantie, we beginnen meteen alweer met gezeik, lekker vooruitzicht. Maar vanavond maak ik een salade met spinazie, sojabonen, het laatste restje broccoli en koriander. Hopelijk leidt dat dan weer af. Man krijgt er opnieuw een satéding bij, want die had hij groot ingeslagenIk ga zelf voor een dagje vleesloos.
Ben je de werkdag goed doorgekomen?
Vervelend om zo weer te moeten beginnen.
Wij eten vanavond Chinese citroenkip met pandanrijst. Een, voor ons, nieuw recept. Ik heb gisteren de kip vast in de marinade gezet en straks als ik thuis ben de rest klaar maken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
Teigera
29-08-2022 om 16:06
JtM schreef op 29-08-2022 om 15:48:
Wij eten vanavond Chinese citroenkip met pandanrijst. Een, voor ons, nieuw recept. Ik heb gisteren de kip vast in de marinade gezet en straks als ik thuis ben de rest klaar maken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
En ik ben ook benieuwd naar je "recensie"! Mocht het smaken, dan zou ik wel graag een linkje willen
.
afrodite05
29-08-2022 om 16:35
JtM schreef op 29-08-2022 om 15:48:
[..]
Ben je de werkdag goed doorgekomen?
Vervelend om zo weer te moeten beginnen.
Hier nog een liefhebber van een linkje, als het lekker is!
De werkdag was redelijk, ben wel voortijdig naar huis gegaan wegens vermoeidheidsklachten en rugklachten... Ik heb een lichte hernia die zich in extreme spierpijn uit, aangezien die spieren de klappen van de hernia opvangen. Morgen heb ik meteen een gesprek, hopelijk gaan ze wat aan mijn rooster doen, want dit is tegen de regels die de bedrijfsarts opstelde in en ik ben het zo zat om alles te moeten aanvechten bij het voor mezelf opkomen...
FaithfulDuck87
29-08-2022 om 16:54
ik eet vanavond gebakken aardappelpartjes met gehaktbal en broccoli
Koreveen
29-08-2022 om 17:04
In ons lege echoënde huis eten wij zo k&k quiches. We gaan in de tuin zitten. Aangezien er nix meer is om op te zitten. Gelukkig is het nog lekker weer Vanavond maar lekker serietje vanuit bed kijken
aaah Moos 
Ik ga zelf voor een dagje vleesloos.