Eten
Koreveen
28-08-2022 om 19:24
Balen Haas. Sterkte.
Gisteren in een paar uur tijd de benedenverdieping ingepakt en alles uit elkaar geschroefd. We laten de houten vloer opschuren dus het moet leeg. ‘s Avonds met vrienden in gezellig tentje gegeten. Ik had pizza bianchi met knoflook olie, gepofte tomaat, burrata en rucola. En daarna NY cheesecake. Was heerlijk en gezellig.
Lief is met vriend naar bierfestival en ik ben de tassen aan het pakken want we hebben voor paar dagen vakantiehuisje gehuurd wegens het werk aan de vloer. Ik heb een blik kippensoep opengetrokken met een broodje en heb nu oranje Tony’s als toetje
Dolfje
28-08-2022 om 20:09
Beterschap Haas!
Slim Koor om dan even weg te gaan!
Tony ligt hier ook nog in de kast want had man van een klant gekregen maar ik blijf er nu nog even vanaf. Tenminste daar doe ik mijn best voor. Nog 1 week tot de vakantie en dan hopelijk nog een kilo eraf.
De traybake was lekker maar alles was ontzettend gekrompen dus het was niet veel dus we hebben nog een bakje yoghurt gepakt. Ik had van een gedeelte van de champignons en pompoen met tomaat ook een soep gemaakt want ik dacht dat het anders teveel zou zijn.
ToetieToover
28-08-2022 om 20:17
@Elmie, dank je wel!
@Anijsblokje: de patisson was heerlijk en nog net geoogst dus de schil was zacht genoeg om eraan te blijven. Ik had ze zelf geoogst, witte en gele op de stadsmoestuin. Ik weet niet of ze naar de voedselbank gaan want we hebben er niet veel en mensen kiezen ze meestal niet. Niet iedereen wordt er blij van
@Haas: wat naar! Is het een kwestie van afwachten of gaat er nog iets gebeuren? Hoe dan ook, sterkte ermee.
ToetieToover
28-08-2022 om 20:18
Dolfje schreef op 28-08-2022 om 20:09:
Beterschap Haas!
Slim Koor om dan even weg te gaan!
Tony ligt hier ook nog in de kast want had man van een klant gekregen maar ik blijf er nu nog even vanaf. Tenminste daar doe ik mijn best voor. Nog 1 week tot de vakantie en dan hopelijk nog een kilo eraf.
De traybake was lekker maar alles was ontzettend gekrompen dus het was niet veel dus we hebben nog een bakje yoghurt gepakt. Ik had van een gedeelte van de champignons en pompoen met tomaat ook een soep gemaakt want ik dacht dat het anders teveel zou zijn.
Haha dat heb ik ook met traybake, hele bakplaat ligt vol en dan ineens hebben alle groenten tussenruimte gekregen. Meestal leg ik er dan een visje tussen de laatste 10 minuten. Mag jij vast wel, een witvisje?
Moosey
28-08-2022 om 20:27
Auauauau Haas! Ik heb er ook één gehad, je bent er wel even zoet mee. En zo zeer… Sterkte!!!
Hier is het ook allemaal niet zo feestelijk momenteel, lief heeft een paar weken chemovrij ter voorbereiding op een zware behandeling en we hadden er nogal op gerekend dat-ie dan dus een beetje op zou knappen, maar hij blijft zwakjes en kortademig en rillerig en bevattelijk voor zweetaanvallen
om een beetje wanhopig van te worden. Gelukkig kwam er gister iemand een heel lekkere salade met spinazie, linzen en gerookte zalm maken en daar aten we vanavond nog een rest van en daar bakte ik aardappeltjes bij. Lekker.
MijnNaamIsHaas73
28-08-2022 om 20:46
Dank voor de beterschapswensen 😊
Wat een tegenvaller Moosey, hopelijk heeft dat geen invloed op de behandeling, ik duim voor jullie!
Elmie
28-08-2022 om 20:49
Ah naar Moos 😕 Weet verder niks te zeggen. Hoop op betere tijden voor jullie 😘
afrodite05
29-08-2022 om 06:47
Hè jakkes, Moos. Sterkte.
Hier eerste werkdag na de vakantie, we beginnen meteen alweer met gezeik, lekker vooruitzicht. Maar vanavond maak ik een salade met spinazie, sojabonen, het laatste restje broccoli en koriander. Hopelijk leidt dat dan weer af. Man krijgt er opnieuw een satéding bij, want die had hij groot ingeslagen
Ik ga zelf voor een dagje vleesloos.
Teigera
29-08-2022 om 08:23
Oh dat is een tegenslag Moosey. Veel sterkte gewenst voor jullie.
En ook sterkte voor jou MijnnaamisHaas, pijnlijk en lang gebeuren zo'n hernia.
Wij eten vanavond gado gado met ketjap-tempeh en omeletreepjes. En rijst en een pindadressing. Niet superspannend maar wel iets dat hier graag gegeten wordt.