Eten
RoosOpJeHoed
09-07-2022 om 12:02
Kipburgers van 'onze' slager op een broodje met sla en tomaat. En een salade on the side.
Op dit moment staat echtgenoot tosti's te bakken voor de lunch, zin in!
Ted68
09-07-2022 om 12:26
Gisteren terug. Van vakantie, en vanavond bezoek. Maar komkommersoep met garnalen. Griekse salade met foccacia, en lam van de gril. En toe panna cotta, met aardbeien in basilicum pesto.
Elmie
09-07-2022 om 16:16
Wij eten biefstuk en in de jus dopen we lekker ons witte broodje. Zoontje krijgt een hamburger. Daarbij eten we een salade van rucola en veldsla met waspeen, puntpaprika, komkommer, mozzarella, pompoenpitten, Parmezaanse kaas met een Italiaanse dressing.
FaithfulDuck87
09-07-2022 om 16:37
ik ben vorige week bij de toko geweest en heb laksa-soep mee genomen. Nog nooit gehad, maar ga het straks proberen. Heb nog wat tijgergarnalen liggen, die doe ik er door
watertoren
09-07-2022 om 16:55
Gebakken aardappelen, ribeye met kruidenboter en ijsbergsla met gerookte kip, appel walnoten, Parmezaanse kaas geraspt en honing/mosterddressing.
Dewi-Sri
09-07-2022 om 17:13
Vanavond zelfgemaakte kipspiesjes (die van de slager en hypermarché zijn krankzinnig duur) en witlofsalade en voor echtgenoot piepertjes erbij. Die witlof is altijd een reuzehit bij hem, dus dat komt best goed. Ik ga nu de kip in de marinade zetten.
Tuinfluiter
09-07-2022 om 20:28
Vandaag gebakken rode mul en sardientjes filet peentjes en orzo met pesto.
Moosey
09-07-2022 om 23:06
Er kwam iemand op bezoek en die nam z’n bbq mee
Daarop kwamen maïskolven, plakken aubergine en oesterzwammen, en een stuk bavette. Was allemaal heel lekker. Ook nog een glaasje lekkere valpolicella erbij. Was fijn.
Teigera
10-07-2022 om 07:57
Vanavond moet ik werken, neem een linzengerecht mee dat ik nog in een bakje in de diepvries heb staan. Lief en de frutjes eten burrito's.
afrodite05
10-07-2022 om 08:43
Ik maak van vanavond een soort hapjesavond. Ik heb kmoflookgarnalen liggen (houdt man niet van, ik wel), ik ga een soort kipspiesjes maken, gehaktballetjes in tomatensaus, stokbrood met zeezoutboter, wat worteltjes om te knagen. Ik heb ook nog een stukje courgette liggen, misschien maak ik daarmee een minisoepje, of ik bewaar het voor in een ander gerecht.
FaithfulDuck87
10-07-2022 om 09:32
ik weet het nog niet. Heb vanmiddag een feestje, waarbij we ook wat eten, maar begint om half 1. Tot een uur of zes. Afwachten dus, of ik dan nog warm moet eten, of wat anders pak. Nou moet warm eten niet elke dag hoor, dus kan ook een gebakken ei worden oid
JtM
10-07-2022 om 10:10
Nog geen idee, we willen eigenlijk makkelijk een soepje eten maar geen idee wat voor soep