Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik maak vandaag nasi want oudste houdt daar echt niet van en die is er niet. 

Gister Chili sin carne (zak van hak) en er rode punt paprika en champignons doorheen gemikt.

Net vers gestoken witte asperges gehaald op de boerderie. Vanavond dus de laatste keer asperges op klassieke wijze met ovengeroosterde krieltjes erbij

yette

yette

22-06-2022 om 15:13 Topicstarter

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-06-2022 om 14:59:

Ik maak vandaag nasi want oudste houdt daar echt niet van en die is er niet.

Zo doe ik dat ook. Wij eten vandaag aardappelsalade omdat de derde naar een festival is. 

TanSwallow86

TanSwallow86

22-06-2022 om 15:58

Nu eerst een cornetto, kip is in koelkast voor morgen. Ik heb kant en klare cheeseburgers gehaald. Geen fut om te koken

Vandaag zelfgeprutste aardappelsalade (augurk, bleekselderij, wortel, ui, spekjes, crème fraîche) met gestoomde zalm.

En

Quinoa maaltijdsalade van ah.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-06-2022 om 17:06

vis met krulfrieten en salade

Friezinnetje schreef op 22-06-2022 om 17:06:

vis met krulfrieten en salade

Mmm, nou heb ik ook zin in vis 😋

Lasagne

Elmie schreef op 22-06-2022 om 13:36:

[..]

Lekker met dit weer Dolfje

Dat was het  en heb nog een bakje over voor morgenmiddag. Heb deze week morgen de gebroken dienst.

Boerenkoolstamppot met spekjes…

krielaardappeltjes met rabarber/ appelmoes en een stukje vlees

Kipdrumsticks uit de slowcooker naar recept van Kayotic Kitchen, met oa sinaasappel en sesamolie. Erbij rijst en gewokte roerbakgroenten. Was smakelijk en de frutjes vonden het ook lekker. 

Vandaag naar Scheveningen geweest en een flinke strandwandeling gemaakt daarna bij een strandtent scholfilet met salade en patat friet gegeten.

Man heeft een bakje roti uit de diepvries gehaald en ik eet vanmiddag tussendoor de rest van de salade en neem vanavond dan een boterham of zo mee. Of een ei 

Dolfje schreef op 23-06-2022 om 08:18:

Man heeft een bakje roti uit de diepvries gehaald en ik eet vanmiddag tussendoor de rest van de salade en neem vanavond dan een boterham of zo mee. Of een ei

Breek de dienst, tik een eitje 

https://youtu.be/jHJrAl5agCg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.