Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

restje curry madras met naakte haver

Kropsla, ik kreeg 10 kroppen uit tuin van mijn ouders, dus ik denk dat ik er 3 slacht vandaag 

Verse fruitsalade of ik pluk echt voor de laatste keer dit jaar de rabarberstengels en maak daar een cake van met kastanjemeel en appelvezel 

ToetieToover schreef op 23-06-2022 om 08:44:

[..]

Breek de dienst, tik een eitje

https://youtu.be/jHJrAl5agCg

Ik kan dit dus niet normaal lezen, mijn hoofd zet direct dat deuntje eronder (en ik heb niet eens op het filmpje geklikt)

Vanavond maak ik....

*schraapt keel*

Ik durf het bijna niet te zeggen....

*druppel angstzweet glijdt over rug*

Oké dan:

Pokebowl

*duikt weg*

En niet eens authentiek ofzo, gewoon met gerookte kip, radijs, komkommer, edamame, avocado (mits avocadoroulette gunstig uitpakt) en sushirijst. Zónder sla, mét dressing.  

RoosOpJeHoed schreef op 23-06-2022 om 10:38:

Vanavond maak ik....

*schraapt keel*

Ik durf het bijna niet te zeggen....

*druppel angstzweet glijdt over rug*

Oké dan:

Pokebowl

*duikt weg*

En niet eens authentiek ofzo, gewoon met gerookte kip, radijs, komkommer, edamame, avocado (mits avocadoroulette gunstig uitpakt) en sushirijst. Zónder sla, mét dressing.

😂

Eet smakelijk alvast 😎

Wij eten worteltjes, gekookte aardappelen en wat kip, stukje hamburger en stukje  zigeunerschnitzel. 

Vandaag vegetarische bami

JtM

JtM

23-06-2022 om 11:32

Klinkt goed Roosopjehoed! Smakelijk alvast.

Gisteren hebben we spontaan sushi besteld, hadden we allemaal zo'n zin in! 
Het gehakt wat we gisteren zouden eten hebben we verplaatst naar vandaag, daar maken we straks gehaktballen van. Met bloemkool en gebakken aardappels. 

Hier ook gehaktballen, met aardappel kroketten, en gemengde sla.

TanSwallow86

TanSwallow86

23-06-2022 om 12:30

ik weet niet of ik bij mijn vader eet if thuis eet.
Gaan vanmiddag naar mijn moeder

Sterkte HQ

Lief had zich gister verheugd op bezoek waarmee hij iets vies zou bestellen (er is bij ons alleen een cafetaria in de buurt die bezorgt), maar het bezoek kwam niet.  Dat was zielig dus maak ik pizza voor m vandaag. Wel een beetje jammer immer dit weer het huis verder op te warmen door de broodpven aan te zetten, maar soit. Ik bak ook meteen even een paar broden. 

Ik maak een hartige taart met spinazie en geitenkaas. Weet alleen nog niet zo goed hoe ik het ga aanpakken, maar komt vast goed. Ik heb in elk geval eieren en creme fraiche, evt ook walnoten om erdoor te doen. 

yette

yette

23-06-2022 om 14:36 Topicstarter

Ik ga iets bestellen. Zit weer eens op de spoedeisende hulp vanwege de epilepsie van de oudste. Hij is platgespoten en gaat zometeen hopelijk naar de afdeling. Als er tijd voor hem is. Want er is eigenlijk een opnamestop en ondertussen is er een hoop commotie want er komen patiënten van een groot ongeluk aan 

Lahmacun döner vind ik wel een goed plan. 

Wij eten pitabroodjes met falafel en rauwkost

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-06-2022 om 18:25

stokbrood met smeersels 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-06-2022 om 18:31

Ik gooi straks de kipblokjes van gisteren in de pan

yette schreef op 23-06-2022 om 14:36:

Ik ga iets bestellen. Zit weer eens op de spoedeisende hulp vanwege de epilepsie van de oudste. Hij is platgespoten en gaat zometeen hopelijk naar de afdeling. Als er tijd voor hem is. Want er is eigenlijk een opnamestop en ondertussen is er een hoop commotie want er komen patiënten van een groot ongeluk aan

Lahmacun döner vind ik wel een goed plan.

Heel veel sterkte, Yette!

Hier gisteren kipspiezen van de slager en een hoogst merkwaardige aardappelsalade van de Hyper U waar een soort worst in verwerkt was. Was wel aardig, maar ik ga er niet voor terug.

Straks voor echtgenoot een stukje bavette met sla en ik ga weer eens ouderwets aan de gazpacho

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.