Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Elmie schreef op 21-06-2022 om 18:46:

[..]

Zo, jij hoeft de hele week geen fruit meer te eten 😜

Nou ik zit ook werkelijk plof.  Maar de ervaring leert me dat dat wel weer anders wordt.

Vandaag de hele dag training gehad, was vrij intensief. Blij dat ik bij thuiskomst aan kon schuiven bij een bordje tagliatelle met gerookte zalm, pesto-roomsaus, zongedroogde tomaten, broccoli en kleine tomaatjes. 

Vandaag een stoofpotje van kippendijen gemaakt met ui, paprika, pompoen en champignons. 

het is friet/patat/gefrituurde aardappelreepjes geworden. En lekker dat het was! 

Ik heb nog een bakje dahl in de diepvries maar heb daar nu niet zo'n zin in dus moet wat anders verzinnen. Wandel straks wel even naar de winkel. 

Voor mij zoute aardappel friet met cremefraiche. Voor man en kinderen zwitserse pot: äplermakronen.....

Hier wordt het ravioli met kaasvulling in tomatensaus. Ik doe er kipblokjes en prei doorheen en Italiaanse kruiden.

yette

yette

22-06-2022 om 12:26 Topicstarter

Maaltijdsalade met oa roseval aardappelen (in de schil), sperzieboontjes, ei, lente-ui en een mayo/yogurt dressing met een lading kruiden uit de tuin. 

Ik heb net een grote bak koolsla ( kool, wortel, appel, maanzaad, dressing met honingmosterd van Texel ) gemaakt en daar bakken we dan straks een hamburger bij.

TanSwallow86

TanSwallow86

22-06-2022 om 13:10

Kipfiketblokjes, verse tagliatelle, pastasaus en witlof. 
Dit gooi ik bij elkaar en dan hopen dat het te eten is, zoniet ik heb een gft bak en dan word het crackers met kaas

HarleyQuin schreef op 22-06-2022 om 13:10:

Dit gooi ik bij elkaar en dan hopen dat het te eten is, zoniet ik heb een gft bak en dan word het crackers met kaas

Zal best lekker zijn toch 😋

Dolfje schreef op 22-06-2022 om 12:42:

Ik heb net een grote bak koolsla ( kool, wortel, appel, maanzaad, dressing met honingmosterd van Texel ) gemaakt en daar bakken we dan straks een hamburger bij.

Lekker met dit weer Dolfje

Toch maar weer gebakken aardappel. Gisteren gekookte met jus, en het was wel okee, maar gebakken is lekkerder. Zit ik echt met smaak op te eten, een groot bord vol. 300-350 gram of zo.

Met groente.

HarleyQuin schreef op 22-06-2022 om 13:10:

Flink veel geraspte parmezaanse kaas erover (als het niet lekker genoeg is) en het wordt altijd lekker.

TanSwallow86

TanSwallow86

22-06-2022 om 14:27

rionyriony schreef op 22-06-2022 om 14:03:

[..]

Flink veel geraspte parmezaanse kaas erover (als het niet lekker genoeg is) en het wordt altijd lekker.

Oh ja, heb ik niet in huis, kan zo wel halen, maar eigenlijk ook niet. Bet gesorwk gehad met spv'er 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.