Eten
FaithfulDuck87
22-05-2022 om 13:40
ik heb nog een foccacia liggen, en ik denk dat ik daar een soepje bij maak.
Ellori
22-05-2022 om 20:35
Ik heb maar een patatje besteld. Mijn lief heeft een concert waardoor hij besloot om in de stad wat te eten. en ik had echt geen zin om nog een keer voor alleen mezelf te koken, dat heb ik de afgelopen weken wel genoeg gedaan.
Elmie
22-05-2022 om 20:39
Sterkte voor jou Moos! Ik vind dat je er sterk mee omgaat. Weet dat je je verhaal altijd kwijt kan, al is dit een eettopic
Mijn duimen draaien nog steeds voor jou Aphrodite. Wat goed dat ze je zo strak gaan monitoren. Wel spannend!
Wij waren naar de ijs en Speelboerderij in Friesland en hebben daar een patatje met een snack gegeten.
Tuinfluiter
22-05-2022 om 21:38
Wij hadden eters
Vooraf asperges met gerookte zalm
Hoofd dorade filet met een salade en orzo met rode ui en pesto
Toe aardbeien met roomijs
yette
23-05-2022 om 05:55
Gisteren gebbqd met varkensfilet, speklapjes, bbq-worst, coleslaw, dipgroenten, aardappelsalade, stokbrood, kruidenboter en een pittige salsa.
Vandaag pasta met pompoensaus, krokante salie en parmezaan.
RoosOpJeHoed
23-05-2022 om 10:18
Frittata (uit de oven) met paprika, courgette, prei, olijven, ui en knoflook. Misschien nog iets van rauwe ham erdoor, of feta. En een beetje kaas voor het gegratineerde korstje.
Elmie
23-05-2022 om 10:38
Ik heb de prei in kerriesaus, gekookte aardappelen en een slavink doorgeschoven naar vandaag.
Teigera
23-05-2022 om 11:42
Ook ik lees je update graag Moosey, ook vanuit hier sterkte gewenst. En fijn als je lief weer naar huis mag, al zal dat in jullie huis wel een behoorlijke uitdaging worden. Hoop dat jullie elkaar blijven vinden, ook in deze moeilijke tijd.
Afrodite, we duimen!
Hier een beetje een raar weekend gehad. Zaterdag een bruiloft, leuk feestje, daarna patat gehaald bij de snackbar tot grote vreugd van de frutjes. Zondagochtend stond ik op om ontbijt te gaan maken voor ze, en voelde me helemaal niet goed. Lief gevraagd om naar beneden te komen en ben m'n bed weer ingedoken, daar ben ik dus vanochtend pas weer uitgekomen. Denk niet dat ik ooit zo lang in bed heb gelegen. Wat was ik beroerd. Maar goed, er staat nu een kopje thee voor m'n neus en daar heb ik eigenlijk wel trek in. Dus ik hoop dat we de goede kant op gaan nu. Lief en de frutjes hebben gisteren broodjes falafel gegeten. Zo maar eens kijken wat het vanavond gaat worden, ik denk een spinaziekaasrondo met broccoli, dat stond op het menu en daar kan ik wel wat mee hoop ik.
Elmie
23-05-2022 om 11:52
Teigera schreef op 23-05-2022 om 11:42:
Ook ik lees je update graag Moosey, ook vanuit hier sterkte gewenst. En fijn als je lief weer naar huis mag, al zal dat in jullie huis wel een behoorlijke uitdaging worden. Hoop dat jullie elkaar blijven vinden, ook in deze moeilijke tijd.
Afrodite, we duimen!
Hier een beetje een raar weekend gehad. Zaterdag een bruiloft, leuk feestje, daarna patat gehaald bij de snackbar tot grote vreugd van de frutjes. Zondagochtend stond ik op om ontbijt te gaan maken voor ze, en voelde me helemaal niet goed. Lief gevraagd om naar beneden te komen en ben m'n bed weer ingedoken, daar ben ik dus vanochtend pas weer uitgekomen. Denk niet dat ik ooit zo lang in bed heb gelegen. Wat was ik beroerd. Maar goed, er staat nu een kopje thee voor m'n neus en daar heb ik eigenlijk wel trek in. Dus ik hoop dat we de goede kant op gaan nu. Lief en de frutjes hebben gisteren broodjes falafel gegeten. Zo maar eens kijken wat het vanavond gaat worden, ik denk een spinaziekaasrondo met broccoli, dat stond op het menu en daar kan ik wel wat mee hoop ik.
Ah dat is naar Teig. Hopelijk snel weer helemaal fit.
afrodite05
23-05-2022 om 12:13
Beterschap Teigera!
Wij eten vanavond een traybake met aardappeltjes, courgette, ui en stukjes worst.
yette
23-05-2022 om 13:22
Kunnen jullie alsjeblieft even meedenken? Ik wil vanmiddag/vanavond hartige taart bakken die ik vervolgens invries om te laten ontdooien en ergens tijdens en/of na 1200 km rijden te nuttigen ...
De uitdaging is dat ik er gerookte forel in wil doen. Iemand ervaring/inspiratie? Ik bak tegelijkertijd een quiche Lorraine, maar wil niet precies hetzelfde recept aanhouden met forel ipv bacon. Ben ook bang dat die forel misschien te heftig/zout/gaar/overheersend is voor in een taart?
MijnNaamIsHaas73
23-05-2022 om 13:45
geen ervaring met gerookte forel maar zou volgens mij prima kunnen. Bijvoorbeeld met venkel en dille
Wij eten vanavond asperges met ham en ei