Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-03-2022 om 08:55

Oh, wat verdrietig Afrodite. Verdorie! Het is jou en je man zo gegund! Heel veel dikke knuffels. Ik zou willen dat ik nu in het echte leven een arm om je heen kon slaan.

Wat verdrietig, Afrodite 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

13-03-2022 om 09:29

Ach nee, Afrodite,  wat verdrietig!

Dolfje

Dolfje

13-03-2022 om 09:44 Topicstarter

Ah wat rot Afrodite! 

Ik ben van plan kipragout te maken met champignons en dat op broodjes te eten en een pannetje soep of zo.

@Afrodite, ach nee, wat een teleurstelling en verdriet toch weer! Wat naar ook dat je zo weinig begrip krijgt van je omgeving. Sterkte

On topic: wij eten rodekoolstamppot met gehaktballen

Ahhh nee Aphrodite. Wat ontzettend naar 😞 Heel veel sterkte 

RoosOpJeHoed schreef op 13-03-2022 om 09:56:

@Afrodite, ach nee, wat een teleurstelling en verdriet toch weer! Wat naar ook dat je zo weinig begrip krijgt van je omgeving. Sterkte

On topic: wij eten rodekoolstamppot met gehaktballen

Ik ga met je mee. Wij eten ook rode kool maar dan met appelmoes en gehaktballen.

@Afrodite:   

Dolfje schreef op 13-03-2022 om 09:44:

Ah wat rot Afrodite!

Ik ben van plan kipragout te maken met champignons en dat op broodjes te eten en een pannetje soep of zo.

Ha wat een goed idee! Ik zat net te denken wat ik met mijn kip zou doen. Champignons heb ik nog dus het wordt kipragout! En soep vis ik uit de vriezer. Daar ligt vast nog meer om te eten zonder veel moeite want ik ben veel liever in de tuin dan in de keuken. 

Ach Afrodite, wat ontzettend verdrietig voor jullie.   Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Oooh Afrodite wat een verdrietige ervaring weer voor jullie! Zijn er wel mensen in je omgeving die van jullie proces weten? Het lijkt me zo eenzaam, als je dit zo omschrijft. Desondanks sla ik graag een virtuele arm om je heen 

Ik moet vanavond werken, neem een bakje mee uit de vriezer met een frisse komkommersalade ernaast. Lief en de frutjes eten roti uit de vriezer. Dat ruimt lekker op zo!

Enchilada's

Afrodite  sterkte voor jullie beide 

Vanavond eten wij skrei, een salade van gegrilde groenten  en orzo met pesto.

afrodite 

Nog geen idee wat we gaan eten.
Man is de hort op en een ziek kind in huis.

Wat verdrietig Afrodite! Je hoopt er zo op en dan weer die teleurstelling 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.