Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vanavond patat met XXL frikandel speciaal gegeten. 
Die XXL trouwens gedeeld met mijn dochter. 

Vandaag een flinke hamburger gegeten op het werk. Zou eigenlijk vanavond vrij zijn, maar collega heeft nu Corona dus bleef nog even thuis.

Wij aten wraps met allerlei vullingen enzo op tafel ieder wat naar zijn smaak. Was lekker. 

Vanavond maak ik een soort kip kerrie met wokgroente. Ik heb even geleden wat porties rijst gekookt, dus dat hoeft alleen maar even in de magnetron. Wel fijn, na een lange dag werken en vergaderen. Oh, de rijst is wel geel, dus op onze borden ligt vanavond een gele bende, haha. Ach, culinaire hoogstandjes komen later wel weer. 

Dolfje

Dolfje

10-03-2022 om 08:06 Topicstarter

Als ze niet afzegt dit keer gaan we bij mijn moeder eten vanavond. Ze had het over noedels en sticky kip geloof ik. Ben benieuwd.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-03-2022 om 08:42

stamppot broccoli met iets van pittige kipstukjes

Bietjes met gekookte aardappelen en een gehaktbal.

@anijsblokje: de eieren vielen goed in de smaak bij ons, alle vier. Frutjes kunnen nog weleens miepen over eten, maar dit ging er goed in. Ga ik nog wel eens vaker maken denk ik maar dan wel verder aankleden met wat bijgerechtjes. 

Vanavond moet ik werken, ga iets lekkers in de stad regelen met gezellige collega's. Lief en de frutjes eten chili sin carne.

Ik moet deze week rustig aan doen met kruiden, specerijen en smaakmakers als ui enzo, dus wij eten heel laf. Bleh, flashbacks naar mijn jeugd Nee, zo erg is het nou ook weer niet. Had gisteren heerlijke aardappels van de groenteboer en da's toch wat anders dan die te lang gekookte smurrie van vroeger.

Vanavond rijst met kip en boontjes. Denk dat ik het wat opfluf met gehakte pinda's. Of een lepel pindakaas erdoor

Sterkte met het flauwe eten, ROJH! En je deed mee aan de rijst-met-boontjes-vibes in dit topic. Ik eet vanavond een recept van Ottolenghi. https://cooking.nytimes.com/recipes/1021789-fried-tagliatelle-with-chickpeas-and-smoky-tomatoes alleen de fried tagliatelle vind ik niks, dus ik eet er volkoren couscous bij en zo vind ik het een heerlijk recept. 

Ik maak vandaag een vegetarische bami met kastanje champignons.

Ik eet vanavond voor de verandering weereens op het werk . Er staat nog shoarma en we hebben nog wraps in de voorraadkast. Daarnaast is er nog huisgemaakte tzatziki, en gooi ik er de halve saladebar bij. Yum, heb er zin in!

Ik heb wat bakjes met saus uit de diepvries gehaald 
Geen idee wat er in zit, want vergeten erop te schrijven 
We eten daar rijst bij

Mama-Inge schreef op 10-03-2022 om 14:12:

Ik heb wat bakjes met saus uit de diepvries gehaald
Geen idee wat er in zit, want vergeten erop te schrijven
We eten daar rijst bij

Haha, leuk, een verrassingsmaaltje! Ik vergeet ook vaak op te schrijven wat iets is. Best onhandig, maar toch beter ik mijn leven niet 

afrodite05 schreef op 10-03-2022 om 15:06:

[..]

Haha, leuk, een verrassingsmaaltje! Ik vergeet ook vaak op te schrijven wat iets is. Best onhandig, maar toch beter ik mijn leven niet

Zeker onhandig  Ik denk ook elke keer, even wat erop zetten. Maar dan staat het in de koelkast en dan mik ik het zonder nadenken in de diepvries

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.