Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

20-02-2022 om 11:40

Jullie hebben het goed bekeken Elmie gister gourmetten en vandaag eten bij de Mexicaan. Lekker hoor!

Oeh, ook lekker Dolfje, de Griek. Ik bestel altijd standaard de gyros haha, vind ik zo lekker.

Hier staat er soep op het menu maar nog geen idee welke soep. We hebben eigenlijk zin in Saoto soep maar onze 'soepman' heeft deze al even niet meer in het menu gehad. Zelf maken is teveel werk en we kennen eigenlijk geen toko waar we die soep kunnen kopen...
Dus nog even nadenken welke soep het dan wordt.

JtM schreef op 20-02-2022 om 11:40:

Jullie hebben het goed bekeken Elmie gister gourmetten en vandaag eten bij de Mexicaan. Lekker hoor!

Oeh, ook lekker Dolfje, de Griek. Ik bestel altijd standaard de gyros haha, vind ik zo lekker.

Hier staat er soep op het menu maar nog geen idee welke soep. We hebben eigenlijk zin in Saoto soep maar onze 'soepman' heeft deze al even niet meer in het menu gehad. Zelf maken is teveel werk en we kennen eigenlijk geen toko waar we die soep kunnen kopen...
Dus nog even nadenken welke soep het dan wordt.

Ja we zijn lekker een weekendje weg dus we nemen het ervan 😜😃

Succes met het kiezen van de soep 😁

Dolfje schreef op 20-02-2022 om 11:15:

[..]

Wij bij de Griek

Net de menukaart al bekeken en ik denk dat ik voor bifteki ga.

Ook lekker! Ik heb ook de menukaart al bekeken en ga voor de enchilada's met Mexicaanse kip.

TanSwallow86

TanSwallow86

20-02-2022 om 11:53

Dat weet ik nog niet. Heb al 2 dagen hypers, het zakt voor geen meter, continu misselijk. Heb dan ook een innige relatie met de wc. 
Mocht het toch beter gaan dan zal het een bloedsinaasappel salade worden, botersla, partjes bloedsinaasappel en omeletreepjes. Met veel water.
Ik hou tot ongeveer 17. 00 mijn bloedsuikerspiegel in de gaten, loopt het toch nog hoog dan maar even SEH bellen( Om te verkomen dat het een keto acidose word, morgen sowieso de diabetesverpleegkundige 

Dolfje schreef op 20-02-2022 om 11:15:

[..]

Wij bij de Griek

Net de menukaart al bekeken en ik denk dat ik voor bifteki ga.

Grappig. Wij eten vanaaf ook bij de Griek. Eerst verjaardag van m’n nichtje. Daarna naar een vriend toe die vlakbij een goede Griek woont dus dat is altijd onze traditie 

HarleyQuin schreef op 20-02-2022 om 11:53:

Dat weet ik nog niet. Heb al 2 dagen hypers, het zakt voor geen meter, continu misselijk. Heb dan ook een innige relatie met de wc.
Mocht het toch beter gaan dan zal het een bloedsinaasappel salade worden, botersla, partjes bloedsinaasappel en omeletreepjes. Met veel water.
Ik hou tot ongeveer 17. 00 mijn bloedsuikerspiegel in de gaten, loopt het toch nog hoog dan maar even SEH bellen( Om te verkomen dat het een keto acidose word, morgen sowieso de diabetesverpleegkundige

Ik duim dat het beter met je gaat.

TanSwallow86

TanSwallow86

20-02-2022 om 12:51

Elmie schreef op 20-02-2022 om 12:34:

[..]

Ik duim dat het beter met je gaat.

Thnx, de boel zakt erg langzaam. Nog maar weer insuline gegeven

Ivm sterfgeval is het geïmproviseerd eten bij familie vanavond. 

Heerlijk al die etentjes buiten de deur. Zo fijn dat het weer kan!

Sterkte HQ, hopelijk krijg je het thuis onder controle!

Wij aten voor de lunch tomatengroentensoep en worstenbroodjes. Vanavond risotto met gevulde Portobello.

Regendrup. schreef op 20-02-2022 om 13:12:

😟 Sterkte!

Change of plans: geen boerenkool en geen kaasschnitzel. De vriezer moet leeg, dus het wordt een hutjemutje van Indiase en Indonesische restjes. Wel makkelijk, ik hoef straks alleen maar rijst te koken, en klaar

Regendrup. schreef op 20-02-2022 om 13:12:

Wat naar 

HarleyQuin schreef op 20-02-2022 om 12:51:

[..]

Thnx, de boel zakt erg langzaam. Nog maar weer insuline gegeven

Zorg goed voor jezelf HarleyQuin 

vandaag eten we:

Ovengeroosterde miso-kippenpoten met salade van radicchio, blauwaderkaas, granaatappelpitjes, pistachenoten en vinaigrette.

En verder tomatensoep uit de diepvries met verse basilicum (moest echt op om nog ‘vers’ te mogen heten) en zadencrackers met roomkaas, plakjes biet, gebakken haring en zilveruitjes.

Dolfje

Dolfje

20-02-2022 om 14:48 Topicstarter

Sterkte Regendrup.
En HarleyQuin ook met de hypers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.