Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij nader inzien niet gekookt. We waren pas om half acht terug van mijn ouders die sinds 2 weken veel dichterbij wonen (nog maar een uurtje hiervandaan, dus mijn man bedacht vanmiddag dat we ze wel 'even' konden gaan helpen). Weer thuis heb ik ieder voor zichzelf iets laten maken: gebakken eitje, vissticks op een zacht bolletje, etc. 

Morgen dus mihoen met extra lang gemarineerd vlees. 

Ik heb een schnitzel met truffelmayonaise gegeten op het werk. Niet heel voedzaam, maar wel lekker

Dolfje

Dolfje

07-02-2022 om 09:06 Topicstarter

Ik heb tomaat en courgette wat op moet en gooi dat met Turkse worst door de pasta denk ik.

Ik ga voor makkelijk vandaag. Rodekool uit zak, aardappelen en een sateschnitzel.

Vanavond quiche met broccoli, paprika, olijven en spekjes.

Vandaag geroer bakte spitskool met kerrie,  sambal goreng eieren en rijst.

Noedels met gewokte groente, tofu en cassave kroepoek.

Ik heb nog een (laatste) oude appel liggen, die gaat door de boboti (Knorr wereldgerecht). Eens in de zoveel tijd is zo'n wereldgerecht best wel weer lekker, ondanks alle E-nummers. En ik ga het straks al maken, dan hoeft het vanavond alleen nog maar de oven in. 

Vanavond een zuurkoolstamppotje met uitgebakken spekjes en een gehaktbal. Heerlijk Hollands!

Slavinken, spruitjes, gekookte aardappelen, restje sperzieboontjes die over zijn van gisteren.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-02-2022 om 15:50

lekkerbekje met aardappelpuree en boontjes

Geb. aardappelen met de nieuwe fritessaus, sperziebonen, paddestoelenmix, filetrollade, jus (klein restje).

Ik maak een soort van tortilla/frittata met aardappel en spinazie. Staat nu in de oven. 

Klinkt goed Georgie!

Jongste zoon is jarig, hij koos: aardappelbolletjes  met frikadel en sla

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.