Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gebakken kriel, Griekse salade en kaasschijf. 

Tomaten-wortelsoep met broodjes

En nog bedankt Toetie voor de felicitatie. Nee geen visje maar dat kunnen we binnenkort wel weer eens doen 😋

Gisteravond werd het een bakje bibimbap, met verschillende groenten, afgehaald bij de Koreaan. Was lekker en lekker pittig.
Vandaag vrij: vanochtend naar de sportschool geweest en zit nu even te eten. Vanmiddag een salade denk ik met feta en avocado. Vanavond lekker pannenkoeken, we zijn maar met z'n drietjes dit weekend (lief is een weekendje weg) dus we maken er een feestje van. 

Fijn afrodite, dat het goed ging, gefeli met je nieuwe model

Lekker saai hier vanavond. Geroosterde pastinaak, een vegaburger en doperwtjes-uit-de-vriezer.

@afrodite: Ik hoop dat je je vandaag redelijk oké voelt. 

@Toetie: Knolselderij-mosterdsoep klinkt als een heel goed idee. Ga ik onthouden! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-02-2022 om 11:55

ik had bij de  super een maaltijdsalade die vandaag op moet (voor 1 euro), dus die eet ik vanavond. Mss als extra nog een stukje kip die ook vandaag op moet (ook voor 1 euro). 

Gisteren warmde ik een restje Chili con carne met draadjesvlees uit de vriezer op. Daarbij aten we ovenfriet en rauwkost (paprika, tomaat, komkommer, wortel). 
Vanavond eten we een ovenschotel die ik ooit eens bedacht. Quiche van bladerdeeg gevuld met Hollandse en Provençaalse roerbakgroenten, Garnalen, cashewnoten, mascarpone en eieren met een laagje oude geraspte kaas eroverheen. Heerlijk maar wel machtig. 

Vanavond lekker mosselen met friet! 😍 

Vanavond eet ik alleen en heb besloten niet moeilijk te doen. Het wordt een omelet met champignons, ui en kaas. Met maisbrood.

Totaal geen zin in koken, patat met een broodje kalfskroket gaat het worden.

Fijn dat de operatie goed gegaan is Afrodite!

Gisteren uiteindelijk voor de kinderen de zalm gebakken met wat diepvries groenten (doperwten en spinazie) en wat roomkaas erdoor. En pasta erbij. Viel goed in de smaak.

Voor man en mij zalm met oosterse roerbakgroenten, paksoi en noodles. Zo was iedereen blij.

Vanavond gaan we bestellen bij een Grieks restaurant. Friet met heerlijk mals gegrild vlees, koolsla en tzatziki. 

Morgen ga ik een knolselderij redden van de ondergang door er een soepje van te maken, dank Toetie voor de inspiratie. 

Vooraf gebakken black tijger garnalen met een Italiaanse salade van gegrilde paprika's en knoflook olijven.
Hoofd gebakken tong met een witte wijn dille roomsaus en lint pasta.

Fijn dat het goed is gegaan, Afrodite en hopen nu dat er succes komt.

Klinkt heerlijk, Friezinnetje. Wij gaan morgen ook weer uit eten. Zin in!

ik ga zo zelf foe yong hai maken met erbij flied lice met nasikruiden 

De eerste verse asperges met aioli, en een black angus filet daarbij

stamppot boerenkool met spekjes en rookworst 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.