Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Er wordt voor ons gekookt. Heerlijke ouderwetse avg, bietjes met gekookte aardappelen en een gehaktbal.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-02-2022 om 17:21

Stamppot boerenkool met spekjes en rookworst. 

Manlief is aan het koken. Avg bietjes met een slavink. 

Stampot bieten met spekjes, ui, appel en crème fraiche. 

Het was vanavond friet, en zoete aardappel friet. Met toaten mozzarella salade, en een karbonade

En zijn laatste zwemdiploma is in the pocket 💪 Toppertje 😍

Dolfje

Dolfje

02-02-2022 om 09:42 Topicstarter

Elmie schreef op 01-02-2022 om 21:35:

En zijn laatste zwemdiploma is in the pocket 💪 Toppertje 😍

Gefeliciteerd!

Dolfje

Dolfje

02-02-2022 om 09:43 Topicstarter

Ik maak vandaag weer een soort van paella, gele rijst gebakken  met groente ( heb nu erwtjes, rode ui en tomaat) en heb dit keer vega chorizo van Garden gourmet. Ben benieuwd of dat smaakt. Het gaat er in stukjes gebakken doorheen en ik maak meteen een bakje voor in de diepvries. 

Dank je dolfje!

Wij eten vanavond sperziebonen, gebakken aardappels en een beenhammetje met honingmosterdmarinade uit de oven.

Ravioli met broccoli, ham en een saus van gegrilde groente

Gisteren maakte ik pasta met een zelfgemaakt pesto sausje, groene asperges en kastanje champignons erdoorheen.

Vanavond maakt ik geroosterde spits kool uit de oven met gehakte hazelnoten. Erbij een Auf wieder schnitzel 

Vandaag maak ik orzo met zelfgemaakte pesto en paprika erbij dorade filet en peentjes.

Vandaag weer een bakplaat vol, dat is het kookthema hier de laatste tijd want lekker makkelijk.

Vol met: baguette-blokjes, ui, venkel, knolselderij, kerstomaatjes. Erbij warmgerookte zalm en gewokte spinazie.

Verder vandaag een ovenomelet met restjes groente en wat bonen erdoor. Paar kerstomaatjes erbij. 

Hier ook iets met een bakplaat, ik denk met pompoen, kip en paksoi en veel peper, knoflook en gember of zoiets. Rijst erbij? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-02-2022 om 12:54

Biefstuk met witbrood 🤤

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.