Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij eten een simpel agv-tje vanavond: kipschnitzel, sperziebonen en gebakken aardappeltjes. Echte kinderfavoriet.

Kip Siam (met onder andere paprika, knoflook, gember, cashewnootjes en bosuitjes) met basmatirijst en komkommer.

Wij eten makkelijk vanavond want zoon zwemt vanmiddag laat af voor c. Het wordt boerenkool stamppot uit de vriezer met rookworst.

Vanavond bospeentjes met een witvisje en een aardappel.

Ik heb mij bij de AH laten verleiden tot zo'n ovengerecht met kip: kiphaasjes in tandoorimarinade. Ben zeer benieuwd. Erbij rijst met gewokte broccoli.

kippensoep met broodjes 

beefburger met ui en cheddar en spinazie ala creme

Elmie schreef op 01-02-2022 om 09:51:

Wij eten makkelijk vanavond want zoon zwemt vanmiddag laat af voor c. Het wordt boerenkool stamppot uit de vriezer met rookworst.

Ook hier boerenkoolstamppot met rookworst!  Maar dan vers. De jus komt wel uit de diepvries.

Ik maak zuurkoolstampot met rookworst.

Tuinfluiter schreef op 01-02-2022 om 12:51:

Ik maak zuurkoolstampot met rookworst.

Ik twijfel tussen dit, of gevulde paprika met kikkererwten. Misschien wordt het wel dat laatste, want ik vind het eigenlijk niet koud genoeg voor zuurkool. 

anijsblokje schreef op 01-02-2022 om 12:56:

[..]

Ik twijfel tussen dit, of gevulde paprika met kikkererwten. Misschien wordt het wel dat laatste, want ik vind het eigenlijk niet koud genoeg voor zuurkool.

Haha zo grappig, ik vind het nooit te warm voor zuurkool (oke behalve als het 30 graden is). 

Vanavond wordt het boerenkool met gehaktballen (maar dan vega = beyond meat)

anijsblokje schreef op 01-02-2022 om 12:56:

[..]

Het is hier guur en nat dat is het nieuwe stampot weer

😁

Stroganof, maar dan met kipgehakt-balletjes. 
Daarbij doperwtjes en knolselderij-purree. 

Dolfje

Dolfje

01-02-2022 om 15:09 Topicstarter

Ik heb vanaf deze week weer een gebroken dienst op dinsdag en ben nu tomaten /wortel en ui aan het roosteren en daar maak ik met een blikje linzen soep van. En ik neem een maanzaadbol met kip en ijsbergsla mee. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.