Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Dolfje
03-01-2022 om 08:12
Ik maak vandaag wortelstampot en had nog een restje beenham in de diepvries. Denk dat ik er ook een uienjus a la Jamie bij maak. Ben een beetje de diepvries aan het leegmaken want ik had niet echt overzicht meer wat er allemaal in lag.
Teigera
03-01-2022 om 08:51
Ha ik heb gisteren de diepvries ontdooid en overzicht gekregen van wat er allemaal in lag. Soms wel even nodig, al heb ik een hekel aan het ontdooien en schoonmaken ervan. Dat bukken de hele tijd, krijg er een licht hoofd van.
Vanavond gaat er een bakje uit de vriezer mee naar werk, heb late dienst (en ook niet echt zin, hmmmm) en ik eet polenta met geroosterde groenten dat zaterdag te veel was. Frut I en lief eten vegetarische shoarma en frut II breng ik straks naar opa en oma, die gaat een nachtje logeren met zijn neefje.
afrodite05
03-01-2022 om 09:26
Geen idee nog wat ik vanavond eet. We gaan een weekje naar België, regio Antwerpen. Voel me er een beetje ongemakkelijk over na al dat gedoe vorige week met Nederlanders die gingen shoppen in Antwerpen, maar wij hebben deze vakantie al maanden geleden geboekt, dus dit was niet als shopding bedoeld. Maar goed, ben dus een beetje "bang" dat de Belgen daar straks van ons denken dat we ook van die funshoppers zijn... Terwijl we niet eens voor het shoppen gaan. Zou ik me niets van moeten aantrekken, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan...
Hopelijk is het er nu een stuk rustiger, want die drukte op straat mijden wij liever.
anijsblokje
03-01-2022 om 09:46
Traybake met aardappel, truffelaardappel, pompoen, rode ui en merguez. 
Elmie
03-01-2022 om 10:30
Wij eten spruitjes met zelfgemaakte appelmoes, aardappelen en een worstje.
Dolfje
03-01-2022 om 15:12
Ik maak ook zelfgemaakte appelmoes want heb net nieuwe appels op de markt gehaald en die ik had waren van Picnic en echt niet lekker om zo te eten.