Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

gisteren eind van de middag nog weg geweest en laat thuis, dus die aardappels hebben we overgeslagen 
Man heeft pannenkoeken gebakken 

Vandaag eten we zelfgemaakte pizza met beleg naar keuze 

Gefeliciteerd Teigera

Ik ga vandaag boerenkool maken.

Gisteren zou ik pasta met gehakt en geroosterde groenten maken, maar ik viel in slaap en werd pas na 19.00 weer wakker. Dus de vetpan maar aangezet voor patat etc. en wat börek in de oven geschoven. 

Vandaag dus die pasta in de herhaling. 

Dolfje

Dolfje

27-11-2021 om 09:36 Topicstarter

Gefeliciteerd met jongste Teig. 
Stomme corona inderdaad. 
Wij zouden vandaag ( vanmiddag) uit eten met familie want deze week was eigenlijk de verjaardag van degene die deze zomer overleden is maar hebben het toch maar afgezegd. Beter voor mijn familielid maar wel zwaar ***.
Heb nog steeds een quiche dus dat eten we maar eens op.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 11:03

anijsblokje schreef op 26-11-2021 om 19:12:

Alice, volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat jij 's avonds inderdaad at wat je je 's ochtends hebt voorgenomen.

Ik eet vanavond tomatensoep met volkorenbrood erbij.

Hahaha dat klopt wel... en ook HelloFresh kan dat niet veranderen  ... (ik heb van de week nog 2 HF recepten door elkaar gehusseld...
Weet je ik vind koken leuk en lekker eten ook. Daarbij kijk ik vaak op internet naar receptensites en dat motiveert mij om iets leuks te maken en dan heb ik vaak iets verzonnen maar dan zie ik iets leukers. Of zoals gister ik had pizza liggen dus ik hoefde niet te koken  van mijzelf maar ik had daar toch zin in en ik had ook trek in kip met patat ipv pizza met daarbij tomaat en komkommer)

Anyway, mijn voornemen vanavond is dus wel die pizza maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat ook gebeuren gaat 

Vanavond komen zoon en schoondochter eten ik ga lekker kokkerellen. 
Als borrelhapje gerookte zalm met gegrilde courgette en roomkaas op zelf gebakken stokbrood.
Hoofdgerecht eendenborstjes in een portsaus met paddestoelenmix, rode kool en aardappel knolselderij puree. 

Klinkt goed, Tuinfluiter!

Hier moeten we zien te overleven op ovengeroosterde bloemkool (gecoat in kerrie, gestampte branflakes, parmesan), opgebakken aardappels, gegrilde kipfilet en een salade van kerstomaatjes.

En verder teren we vanaf nu op onze avocadosalade met ijsberg, rauwe ui, zwarte bonen en knoflookchampignons. Die laatste zijn van ah uit zo’n tapasbakje en ze zijn heel erg eh, knoflookerig! In deze combi was dat lekker. Gelukkig hebben we mondkapjes en weinig bezoek. Nou ja, gelukkig...

@Alice: Ben benieuwd of het pizza wordt! 

@Tuinfluiter: Fantastisch dat je zelf stokbrood bakt! Dan kan het verder al niet meer misgaan, veel plezier vanavond. 

Hier staat pompoenlasagne met oa spinazie en paddestoelen op het menu. Nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd. Een deel is bestemd voor in de vriezer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 12:48

anijsblokje schreef op 27-11-2021 om 12:47:

@Alice: Ben benieuwd of het pizza wordt!

@Tuinfluiter: Fantastisch dat je zelf stokbrood bakt! Dan kan het verder al niet meer misgaan, veel plezier vanavond.

Hier staat pompoenlasagne met oa spinazie en paddestoelen op het menu. Nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd. Een deel is bestemd voor in de vriezer.

Ik ook  , ik houd je op de hoogte.
Pompoenlasagne, lekker! Heb ik dacht ik ook wel eens gemaakt, was erg lekker dus eet smakelijk alvast!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-11-2021 om 12:50

hier wordt het een broodje met kipshoarma met salade

Haha toetie, ik denk jullie de dag wel doorkomen 

Ik eet vanavond bij een vriendin dus ik weet niet wat het wordt. Man en kinderen eten pizza van k&k bodems.

Vandaag een preiquiche met prei (duh), erwtjes, spekjes en feta.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 16:32

Anijsblokje: het mag in de krant maar het gaat toch echt pizza worden, echt geen zin om te koken...

Op verzoek van de vierjarige hier in huis eten wij hotdogs in de vorm van raceauto's. Ik maak er sla bij en neem een Rennie voor toe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.