Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
afrodite05
26-11-2021 om 12:09
Vanavond pizza bestellen. Daarom nu maar aan de maaltijdsalade, kant-en-klaar, want ik moet nog heeeeel veel doen voordat het pas echt weekend is.
Tuinfluiter
26-11-2021 om 13:02
Bruschetta met tomaat en gebakken sardientjes
Dorade filet met pasta pesto en gemengde salade
Ik maak altijd zelf een grote hoeveelheid pesto en vries dit per portie in.
Herfstappeltaart
26-11-2021 om 13:04
Gisteren verse pizza gehaald bij de supermarkt.
Vandaag spruitjes met gebakken appel, walnoten en geitenkaas. Cajunkrieltjes uit de oven.
Mama-Inge
26-11-2021 om 13:31
Dinsdag: soep met broodjes
Woensdag: stamppot hutspot met spekjes en rookworst
Donderdag eind van de middag een afspraak en 's avonds informatie avond voor het voortgezet onderwijs. Alles werd wat krap om uitgebreid te koken, dus frietjes met een frikadel speciaal en sla.
Vandaag: aardappels met vlees/ groente
GeorgieBrown
26-11-2021 om 13:59
Woensdag een soort groente stoofpotje met aubergine en aardappel. Met brood om te dopen.
Gisteren een mini rijsttafel, sambal goreng boontjes, eiercurry en nog een groente gerechtje met wortel en paddestoelen. Met rijst.
Voor vandaag moet ik het nog bedenken. Ik heb net even groente ingeslagen. Groene kool, venkel, witlof. Ik heb ook nog spinazie. Ga er nog even over nadenken.
AggressiveReindeer87
26-11-2021 om 17:11
Pizza verschuift naar morgen, ik ga mini-kipburgertjes maken met patatjes uit de airfryer en ijsbergsalade met mais en een paar cherrytomaatjes.
Broodjebrie
26-11-2021 om 18:22
Ik ben wat chagrijnig en was pas laat thuis dus heb het koken maar overgeslagen en frietjes gebakken. Morgen wil ik boerenkool maken. Net alles nog in huis gehaald daarvoor, gelukkig was het rustig in de winkel.
MijnNaamIsHaas73
26-11-2021 om 18:44
Wij aten vanavond verse pasta gevuld met basilicum, met broccoli, vegetarische kipstuckjes pesto en crème fraiche
anijsblokje
26-11-2021 om 19:12
Alice, volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat jij 's avonds inderdaad at wat je je 's ochtends hebt voorgenomen.
Ik eet vanavond tomatensoep met volkorenbrood erbij.
Teigera
27-11-2021 om 08:23
Jongste frut wordt vandaag 4 dus we hebben een echte feestdag hier in huis. Als je jarig bent, mag je zeggen wat er wordt gegeten: hij koos pizza. Toe karamelmousse. En een mooie Paw Patrol-taart voor straks
. Gisteren ook gevuld speculaas gebakken voor grote mensen die niet per se een Paw Patrol-taart willen. We krijgen alleen de grootouders op bezoek vandaag, want stomme corona.