Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

04-11-2021 om 19:27 Topicstarter

Drakenvlieg schreef op 04-11-2021 om 17:28:

Chili con carne met Tortillachips.
Als ik ooit opsta om te gaan koken.

En is het gelukt? Het is wel de moeite waard om voor op te staan 

Wij hadden dus schnitzels ( kalkoen met panko) lekkere gebakken krieltjes en tomaat/feta salade. Was lekker allemaal.

Dolfje schreef op 04-11-2021 om 19:27:

[..]

En is het gelukt? Het is wel de moeite waard om voor op te staan

Wij hadden dus schnitzels ( kalkoen met panko) lekkere gebakken krieltjes en tomaat/feta salade. Was lekker allemaal.

Je schnitzels klinken anders ook erg goed  .

Maar ja, het is gelukt! En de pan is leeg gegeten, na een fietstocht van 42km was dat geen probleem. 

Drakenvlieg schreef op 04-11-2021 om 19:44:

[..]

Je schnitzels klinken anders ook erg goed .

Maar ja, het is gelukt! En de pan is leeg gegeten, na een fietstocht van 42km was dat geen probleem.

Hoe dan?!

Ik ben neergestort na een uurtje kickboksen. De anderen lijken zich ook niet geroepen te voelen om de keuken in te gaan. Vrees dat we niet eten vandaag. 

Salade met tonijnsteak, gekookte eitjes, mesclun, komkommer, augurkjes, grote witte bonen, gekookte aardappelblokjes, gekookte knolselderijblokjes, vinaigrette (mosterd, knoflook, ansjovis, kappertje, oregano, parmezaanse kaas) en geroosterde pijnboompitjes. En Ton’s mayonaise 

En

Bakplaat met: diepvrieszak gegrilde gemengde ovengroente en wat aardappelschijfjes -ook uit een diepvrieszak- en de kipfilethaasjes heb ik in de grillpan gemikt.

bruine  bonen met spekjes 

Dolfje

Dolfje

04-11-2021 om 22:10 Topicstarter

Drakenvlieg schreef op 04-11-2021 om 19:44:

[..]

Je schnitzels klinken anders ook erg goed .

Gemaakt door moeders hé, ik kon aanschuiven

yette schreef op 04-11-2021 om 19:58:

[..]

Hoe dan?!

Ik ben neergestort na een uurtje kickboksen. De anderen lijken zich ook niet geroepen te voelen om de keuken in te gaan. Vrees dat we niet eten vandaag.

Tsja, je bent een Bourgondiër of niet  . Had gewoon zin in wat echt lekkers. Misschien telde ook mee dat ik gisteren in een restaurant  vreetschuur was waar het écht niet lekker was...

Dolfje schreef op 04-11-2021 om 22:10:

[..]

Gemaakt door moeders hé, ik kon aanschuiven

Haha zie ik mijn moeder nog niet klaarmaken. Maar wel fijn om zo aan te kunnen schuiven! 

Dolfje

Dolfje

05-11-2021 om 08:30 Topicstarter

Vanavond barbacoa ( uit de diepvries wat ik vorige week heb gemaakt) met taco's avocado en sla.

Gisteravond was ik op werk, heb een soort "wrap" afgehaald: Libanees platbrood gevuld met humus, falafel en verschillende groenten, sommige ingemaakt. Erbij muhamarra en nog een stukje brood. Erg lekker, ik haalde daar al eerder af maar ook de variant met falafel was zeer smakelijk. Lunch was een spinaziesalade met avocado, warmgerookte zalm en grapefruit (vandaag staat dezelfde lunch op de planning). 
Vanavond maak ik een groentenragout (kool, wortel, champignons) met een bladerdeegdakje. 

Vanavond uiteten in het dorp bij een soort all you can eat - geen buffetstijl. Allemaal kleinere gerechtjes die per 1 dacht ik besteld kunnen worden. Hoor alleen maar goede verhalen over dit restaurant, dus ben benieuwd!

Dolfje schreef op 05-11-2021 om 08:30:

Vanavond barbacoa ( uit de diepvries wat ik vorige week heb gemaakt) met taco's avocado en sla.

Wat is barbacoa Dolfje?

Wobbelkont schreef op 05-11-2021 om 10:35:

Vanavond uiteten in het dorp bij een soort all you can eat - geen buffetstijl. Allemaal kleinere gerechtjes die per 1 dacht ik besteld kunnen worden. Hoor alleen maar goede verhalen over dit restaurant, dus ben benieuwd!

Ik ben benieuwd Wobbelkont.

Wij eten snijbonen, gekookte aardappelen en een gehaktbal.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-11-2021 om 11:44

ik eet vanavond bloemkool met gehaktbal en gebakken aardappeltjes

Rijst met kip in zoetzure saus 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.