Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Regendrup.
25-10-2021 om 13:00
afrodite05 schreef op 25-10-2021 om 10:49:
[..]
Beterschap met je kaak! Lastig, ook met eten, of heb je daar weinig last mee?
Hier een (zeer waarschijnlijk) weer mislukte poging om zwanger te raken. Word er moedeloos van. Dit was de derde terugplaatsing (ICSI), eerste twee zijn miskramen geworden. Voor mijn gevoel staat ons leven al een paar jaar op pauze, voel me vandaag erg zielig dus mag me er even aan overgeven. Kop omhoog komt morgen wel weer. Wie weet ga ik alsnog die cake bakken als troost, als ik niet te moe ben van alle extra hormonen die ik slik/spuit.
Jeetje.. wat verdrietig en wat een machteloos gevoel.
Hoop op het beste voor jullie! 
MijnNaamIsHaas73
25-10-2021 om 13:08
Een dikke knuffel voor afrodite, Yette en toetie. Hopelijk valt het toch mee of is het snel over. Vandaag maar lekker onder die dekentjes blijven
Wij eten vanavond zalm uit de oven met aardappelkrokketjes en broccoli.
watertoren
25-10-2021 om 14:26
Gebakken krieltjes met varkensrollade en rijstsalade. ( koude rijst met gebakken ui, groene paprika en met kerrie gekruide stukjes gebakken kipfilet en ananas/kerriesaus.
Drakenvlieg
25-10-2021 om 14:29
Drakenvlieg schreef op 23-10-2021 om 11:57:
Ik ga vanavond deze uitproberen: https://www.savorysweets.nl/hoofdgerechten/recept-mexicaanse-rijst-met-chorizo/
Nu alleen nog "even" ergens goede rijpe avocado's scoren... 🙄
Dit was toen (zaterdag) zoveel dat ik het gisteren ook op heb. En vanavond weer
.
Dan is het wel echt op.
En ik vind het nooit erg meerdere dagen hetzelfde te eten, als het maar lekker is. Krijg je snel als je alleen woont. Als ik het weer een keer maak, pas ik het recept wel op een paar punten aan. Bv de Chorizo niet meekoken met de rijst, maar apart lekker krokant bakken
AggressiveReindeer87
25-10-2021 om 16:16
afrodite05 schreef op 25-10-2021 om 10:49:
[..]
Beterschap met je kaak! Lastig, ook met eten, of heb je daar weinig last mee?
Hier een (zeer waarschijnlijk) weer mislukte poging om zwanger te raken. Word er moedeloos van. Dit was de derde terugplaatsing (ICSI), eerste twee zijn miskramen geworden. Voor mijn gevoel staat ons leven al een paar jaar op pauze, voel me vandaag erg zielig dus mag me er even aan overgeven. Kop omhoog komt morgen wel weer. Wie weet ga ik alsnog die cake bakken als troost, als ik niet te moe ben van alle extra hormonen die ik slik/spuit.
Houd je taai!
Vega burger hier vanavond, met ik denk zoete aardappelfrietjes uit de airfryer.
Broodjebrie
25-10-2021 om 16:33
Ik heb nog wat kip siam over, die warm ik zo op, met wat broccoli erbij.
TanSwallow86
25-10-2021 om 17:19
Ik heb morgen tagliatelle met kip, kastanje champignons en broccoli