Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verse pasta met varkenshaas in roomsaus

Gisteren spinazie stamppot met zongedroogde tomaat, spekjes en aardappels (duh)

lief is vanavond op pad en ik heb net geitenkaas, honing, walnoot tosti’s gemaakt. En toe wordt een reep Tony’s zeezout karamel als ik lekker op de bank onder m’n dekentje lig 

Lekkere dingen allemaal! Zeker ook die reep 😋

Wij hebben allerlei soorten tapas op. Nu straks nog ons toetje 😋

TanSwallow86

TanSwallow86

22-10-2021 om 19:42

Nu een salade, morgen stamppot boerenkool

Dolfje

Dolfje

22-10-2021 om 19:45 Topicstarter

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-10-2021 om 17:18:

Voor de derde keer (als ik alleen diner meetel) uit eten deze week
Bij een soort foodhal concept met verschillende restaurants waar je kan bestellen. Ben benieuwd

In mijn stadje 040?

We hebben tacos gegeten met gehakt, paprika, ui en kidneybonen.. 

Dolfje schreef op 22-10-2021 om 19:45:

[..]

In mijn stadje 040?

Jaaaa!!!! Daar is het leuk!!!

wij hebben ‘lekker’ gegeten bij the golden arches. De oudste had een paar mooie prestaties geleverd die beloond mochten worden.

Dolfje schreef op 22-10-2021 om 19:45:

[..]

In mijn stadje 040?

Nee helaas niet. Die is idd erg leuk. Waar ik vandaag was was mwah. Wel prima, maar allemaal niet zo bijzonder en prijs/kwaliteit kan beter

Wij gingen aan de burgers en bijzondere bieren in Maastricht. Gezellig restaurantje wel. Alleen nogal teleurstellend dat ze die hamburgers serveerden op ijskoude, droge, uit elkaar vallende broodjes  

Dolfje

Dolfje

22-10-2021 om 22:28 Topicstarter

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-10-2021 om 21:33:

[..]

Nee helaas niet. Die is idd erg leuk. Waar ik vandaag was was mwah. Wel prima, maar allemaal niet zo bijzonder en prijs/kwaliteit kan beter

Ah jammer 

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-10-2021 om 17:18:

Voor de derde keer (als ik alleen diner meetel) uit eten deze week
Bij een soort foodhal concept met verschillende restaurants waar je kan bestellen. Ben benieuwd

Good for you! 

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-10-2021 om 21:33:

[..]

Ik las van oud naar nieuw. Jammer. 

Gisteren nog een keer naar DDW geweest. Wel daar geluncht, maar thuis gegeten. We wilden meedoen aan een online popquiz, dus op tijd vertrokken. Helaas kwamen we in een file van 34 km... Beetje jammer. Dus uiteindelijk laat thuis en dus toch een snelle maaltijd geflanst. Geroerbakte noodles met groente (bloemkool, wortel, ui, prei, champignons, gember & knof en veeeeeel koriander) met oestersaus (o.a.)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.