Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vanavond wordt het bloemkool met gekookte aardappels en Vlaams stoofvlees. Had ik gemaakt en ingevroren, stom genoeg voor 4 personen in 1 doos, dus nu eten we twee dagen achter elkaar Vlaams stoofvlees.

Wortelerats! (Vertaling: Wortelstamppot / Hutspot

Vanavond eten we pasta met een goed gevulde rode saus. Lekker een hele grote pan vol saus gemaakt (staat nu lekker te pruttelen) en de rest gaat in de vriezer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-10-2021 om 11:56

Voor partner en stiefzoon: frietjes met frikandel.
Zelf: rijst met groentjes en kip.

zuurkool oven schotel met casselerrib en appel 

Scharfiletjes met worteltjes

Hier vanavond Zuurkoolstamppot met spekjes, rookworst en ananas.

Wij gaan vanavond eten met vrienden in een Asian tapas restaurant. Een goed restaurant met heerlijke gerechtjes. 

Salade met warm gerookte zalm 

Ha leuk, nog meer auberginerecepten!

Wij eten:

ovenschotel van zuurkool, ui, pancetta, aardpeer, brie, walnoten, room en honing

en

gevulde portobello (geitenkaas, tijm, zadenmix) en pompoen-paprikasoep (kaneel, komijn, knoflook, pullbiber) met ook daarin geitenkaas

Kazig dagje. Mijn favoriet 

Lamsmergues, orzo met room, citroen en parmezaan, salade van rauwe chioggia bietjes met wat rucola en walnoten. Misschien nog wat komkommer en ijsbergsla erbij (teveel van in huis).

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-10-2021 om 15:08

Ik eet als het aan mij ligt gebraden UPS bezorger...  
(Ik wacht op mn 1e en meteen laatste Dinnerly-box,  want was al bang dat bezorging r** zou zijn en dat is het dus ook. 'Tussen 12.45 en 15.45.' M.a.w. ik ben al uren aan het wachten en kan dus de hele middag niet ff naar buiten iets doen en daar word ik  nogal chagerijnig van)  

Die arme bezorger!

Ik weet nog niet wat ik eet.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-10-2021 om 15:43

rionyriony schreef op 06-10-2021 om 15:33:

Die arme bezorger!

Ik weet nog niet wat ik eet.

😁😁😁 Hij is er nog niet dus als ie niet heel erg snel opschiet maak ik zelfs sateetjes van hem. (Al gaat dat wel lastig als ie niet op komt dagen maar goed daar verzin ik wel wat op  )

Pasta met spinazie en zalm.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.