Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

27-09-2021 om 08:01 Topicstarter

Ik kreeg zaterdag bij picnic een moussaka verspakket gratis dus dat eten we dan maar vandaag.

Wow, ToetieToover, wat lief van die vriendin! Klinkt allemaal heerlijk en wat jammer dat je er zelf dan niets van proeft nu

Vandaag eten wij pasta uit de oven. Lekker simpel met een Italiaans groentepakket, frito en mozzarella.

Risotto, gehaktballetjes, salade met ijsbergsla, rucola, feta en peer. 

MijnNaamIsHaas73 schreef op 26-09-2021 om 22:55:

Ik was vandaag uit eten en uit lunchen, restaurant 2&3 van dit weekend. Ik lijk Georgie wel

Goed dat je een GB-tje doet en de restaurants steunt MijnNaamisHaas!

Wij aten gisteren net als ToetieToover wentelteefjes, man wat lekker zo af en toe. In de middag gingen we lekker fietsen en met het pontje overvaren naar de polder, zodat we een ijsje konden eten op de boerderij en even kijken bij de dieren en spelen. Het was echt nog lekker weer, fijne nazomerdag. Het avondeten was hartige taart met veel spinazie en stukjes gerookte zalm, brownie met karamelsaus toe.

Vandaag frutjes weer naar peuterspeelzaal en school. Eindelijk . Lunch is wraps met little gem, avocado, kalkoen en komkommer. Avondeten vanavond wordt orechiette met bloemkool en pangrattato. 

aardappels, worst, doperwtjes en worteltjes 

Broccoli, gekookte aardappels, kaasschijf en kaassaus.

Gekookte aardappels, bietjes (met ui) en een kipburger. 

Ik heb vakantie na een superdruk weekend op werk. 2 hele weken  
Vanavond gaan we dat vieren met een uitje naar ons favoriete filmhuis + restaurant. Morgen nog een dagje rommelen en dan naar Berlijn voor een paar dagen. 
Gister kwam ik laat thuis en at ik nog een rest pasta met bimi van lief. Was lekker. Eergister personeelseten patat met geroosterde groenten. Was ook lekker. 

Dolfje

Dolfje

27-09-2021 om 13:34 Topicstarter

Fijn Moos! Leuk naar Berlijn. Wil ik volgend jaar misschien ook weer.

Hier krieltjes en kippepoten uit de oven, met tomaten mozzarella sla

TanSwallow86

TanSwallow86

27-09-2021 om 15:02

Maaltijdsalade kip kerrie. Geen energie om eten te koken

Aardappelen, bloemkool en kaassaus. 
Gemarineerd varkensvlees met saté saus. 

Panga met worteltjes

Vriend kookte en die houdt enorm van Tom Kha soep. We hebben dus een enórme pan vol soep waar we ons vandaag grotendeels doorheen aten. Met afbakbroodjes erbij en kroepoek. Best lekker! Lekker zout en pittig.

Als toetje maakte hij pannukakku met kaneelijs, bramenjam en slagroom. Nou, zoveel zoets kreeg ik niet op maar vriend vond dat niet erg want “Finnen hebben een aparte maag voor toetjes”. Dat jullie het maar even weten  .

We hebben vandaag soep en broodje hamburger gegeten. Lekker makkelijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.