Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Broodjes hamburger.....na een feest afgelopen nacht, geen zin om echt te koken

Mosselen met friet vanavond.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-09-2021 om 15:07

Ik had nog Thaise bami (niet zelfgemaakt) liggen in de diepvries. Dat bak ik vanavond op met roerbakgroenten, vega saté en cassave kroepoek.

Ik zie weer heerlijke dingen voor bij komen hier!

Voor ons vanavond couscous met gegrilde groente (paprika, ui, courgette) en kip met ras el hanout.

Hier ook patat vanavond, met kipnuggets en salade. En door Bulletje krijg ik trek in satésaus. Gelukkig heb ik nog instant-gado-gado 

Ik ga zo pad thai maken, was al lang geleden en ik heb er weer eens zin in.

Lasagne wordt het vandaag

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-09-2021 om 18:00

net gemaakt: Ovenschotel met rode kool en pittig gehakt-ui-mengsel. Is voor morgen!

TanSwallow86

TanSwallow86

26-09-2021 om 18:28

Noodle soepje.

Gebakken geklutste eieren met wittebrood. Had ik heel lang niet meer gegeten en dat was erg lekker.

Ik had een brood(je) gebakken van witte bloem. De rest ervan ligt in de vriezer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-09-2021 om 19:37

Het is toch iets ander geworden; een broodje zalmburger uit de airfyer (wat een fijne dingen zijn dat toch!) met sla en rauwkost. 
Morgen wordt het de bami en vega saté.

Wij hadden pasta van vrijdag toen ik een dubbele portie heb gemaakt. Lekker makkelijk 😁

Hutspot met rundervink

Ik was vandaag uit eten en uit lunchen, restaurant 2&3 van dit weekend. Ik lijk Georgie wel 
Lunch was een heerlijk broodje makreel. Avondeten varkenshaas met champignontruffelsaus. Was allemaal erg gezellig. Avondeten was niet heel bijzonder, maar wel ok.

Vandaag wentelteefjes met griekse yoghurt, honing, versgeplukte bramen en munt.

En muntthee 

En Boboti.

Voor mij helemaal gluten/noot/appelvrij gemaakt in mijn eigen (want allergievrije) keuken door een lieve vriendin die ook de bramen had geplukt en gebracht... en ik vond het nergens naar smaken maar dat lag aan mij uiteraard.

Ze heeft ook nog bramenjam gekookt. Die bewaar ik wel tot ik weer beter ben  .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.