Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eigen gemaakte babi pangang met witte rijst.

Zelfgemaakte Thaise groene curry 

patat, niet in de planning maar het komt zo uit vandaag 😔 en ik was nog wel bezig met gezond eten 

BBQ.. Het is een afscheid van een collega dus wat ik precies te eten krijg weet ik nog niet.

Dolfje

Dolfje

08-07-2021 om 16:26 Topicstarter

Wij eten een spinazie/bladslasoep met ciabatta met kruidenboter en een salade caprese met rucolapesto.

gevonden

Gisteren bestelden wij pizza na afloop van een kinderfeestje. Vandaag zou ik een BBQ hebben maar die gaat niet door ivm (potentiële) corona besmettingen

Toen maar een portie ragout uit de vriezer getrokken, straks nog even erwtjes en rijst erbij en dan hebben we weer gegeten.

Dolfje

Dolfje

08-07-2021 om 17:14 Topicstarter

Ik vind ragout zo lekker! Moet ik ook weer eens maken.

Vandaag heel lui grieks besteld.

Hoi 

Ik heb de spinazierisotto met salade en keuze uit een lamsworstje of wat krokante vegetarische dingetjes doorgeschoven naar morgen. 

Vandaag diepvriespizza, wijn en een tuinstoel.

Zuurkool stamppot.

Oh yes, jullie zijn hier ook al! 

Ik at vanavond gebakken aardappels met peultjes, een jalapeño vegaburger en sla. Straks nog een lekker ijsje als toetje!

Wij hebben vandaag frieten gehaald. 

Gister wraps met kip krokant, waren heerlijk.

Een ouderwetse TVP op een gloedjenieuw plekje!

Wij aten shoarma met flatbrad en frites uit de airfryer. 

Een restje tomatensaus dat eerder  deze week over de spaghetti ging. Deze keer gegeten met reuzenbonen, rijst en een salade. 

Wij aten een lekkere pastasalade met kruidenstokbrood, en een mixed grill erbij. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.