Digital Digital

Digital

World of Warcraft

Zijn er hier nog meer mensen die World of Warcraft spelen? Zo ja, praat er hier met elkaar over! 

Welke faction heb je gekozen, wat vind je wel/niet leuk aan de game, wat is je favoriete activity om te doen in game?


SombraOnline

SombraOnline

20-07-2021 om 19:48 Topicstarter

TO trapt af natuurlijk.
Ikzelf heb gekozen voor Alliance voor m'n main, en ik ben een night elf hunter met beast mastery als specialization. Momenteel ben ik ilvl 201, ik ben niet zo van de dungeons of raids.

ik hier ook! Alleen speel ik nu minder omdat ik moeder ben geworden maar als het even kan speel ik. Ik ben horde, undead Hunter met beast mastery. I-level is 202. Dungeon en raids vind ik niks aan maar moet soms wel voor acievements en bepaalde Gear. Maar liever doe ik dat ook niet. Vind de laatste update ook een beetje mehh. Hopelijk veranderd dat nog

  ben gestopt toen er kinderen kwamen. Maar vond het geweldig, verslaafd was ik. M'n night elf druid, m'n hunter met alle shadowbeasts, het lonkt nog altijd. Maar mijn kinderen mogen ook niet zo lang achter een schermpje zitten  over 15 jaar misschien weer.

En dungeons en raids vond ik geweldig, zeker met de lfg-functie die er na jaren bijkwam. Heb het 9 jaar gespeeld  ook nog een tijdje met m'n man en broer, trok ze er zo in mee.

Ik heb jaren WoW gespeeld. Legion vond ik niet erg leuk en ben toen gestopt. Classic heb ik nog wel gespeeld. Ik had in vanilla nooit Naxx gecleared dus daar lag nog wel uitdaging. Na de kill was het voor mij klaar. TBC classic hoeft voor mij niet. als ik nu weer zou willen spelen denk ik dat ik toch in Classic blijf. Ik speel op dit moment Hearthstone. Veel minder tijdsintensief. Ik doe dagelijks een dunegon. Dat is een half uurtje. Dat je zoveel tijd spendeert in WoW vond ik een nadeel. Je moet zoveel dingen bijhouden, dailies etc dat is voor mij teveel. Ik vond het wel een fantastisch spel. Ik speelde alliance shadowpriest en feral druid. In Classic holy priest en boomkin. Nu ik het type mis ik m'n chicken toch wel een beetje /dance

ik ben ook gestopt toen de kinderen kwamen. Een hele raid doorploegen midden in de nacht met een kind aan de tiet bleek toch niet zo heel handig.
Mijn main was een nightelf holy priest. Net toen ik level 60 (of 70??) had bereikt kwam er een update die er voor zorgde dat je een priest die je veel defensiever had geleveld aan het einde nog weer kon omvormen naar holy. Ik was woest. Een holy priest naar level 60 krijgen was veel moeilijker dan hoe het met de nieuwe update was!

Bedoel je duel spec? Dat was in WotLK. 

SombraOnline

SombraOnline

21-07-2021 om 09:13 Topicstarter

Ik moet bekennen dat ik zelf pas halverwege Battle for Azeroth ben begonnen, dus ik heb veel veranderingen niet meegemaakt.

Ik speel het al zo'n 15 jaar af en aan. Nu weer in een periode dat ik wel speel.
Mijn main is een Alliance panda monk, windwalker. heerlijk om mee te spelen. geloof dat mijn ilvl nu 207 is ofzo. Raiden doe ik niet want dat kost nu te veel energie maar wie weet, wellicht in de toekomst.

Ik was vandaag voor het eerst sinds tijden weer online in classic. Empty server. Misschien 100 online en dan met merge van andere servers. 
Ik vond vroeger achievements halen het leukste. Daarna raiden. Dat vind ik nu ook zo leuk aan classic, die 40 man raids. Zonder raiden is het spel niet zo leuk. Mijn vrienden raiden ook niet. Eentje speelt alleen op AH. Dingen kopen en verkopen. Anderen zijn heel langzaam met levelen. 
Wat doen jullie in de game zonder raids? 

SombraOnline

SombraOnline

19-08-2021 om 10:20 Topicstarter

Ik ben nu bezig met de nieuwe raids in Shadowlands, ze zijn gerelateerd aan quests. Normaal doe ik oude quests, proberen achievements te halen, mount en pet hunting, en ik probeer veel te verkopen op AH.

Ik merk wel dat de Horde kant veel actiever is, waar ik soms een uur wacht op LFR, heeft m'n vriend vaak binnen 10 minuten al een raid te pakken.

Ik zit er de laatste tijd wel aan te denken om dat spel eens te proberen maar ik heb geen zin in gevechten, komen die veel voor in het spel?

En welk spel raden jullie een beginneling aan?

ik ben even opgehouden met WOW. Het constante gezeik eromheen, buiten het spel om, ben ik even klaar mee. Ben nu op aanraden van een community toch eens gaan kijken bij Final fantasy. Ik moet daar heel erg wennen. Weet niet of dat een blijvertje wordt. Het grote voordeel van Final fantasy is dat het niet zoveel geld kost als WOW. Bij WOW moet je vaak voor uitbreiding betalen terwijl je maandelijks al best veel betaald om juist te kunnen spelen. Bij FF is het anders. Omdat je dus al per maand betaald wat ook nog goedkoper is dan WOW krijg je de uitbreiding er gewoon bij.
Spreek daar ook veel ex-WOWers  en in FF zijn ze altijd bereid om te helpen terwijl in WOW dat niemand echt wil anders weer betalen met goud. En de raids zijn heel relaxed. In WOW vind ik het altijd gehaast en iedereen loopt op elkaar te schelden als je het verkeerd doet. Ook de dungeons. Ik sta meestal even om mij heen te kijken waar ik ben en dan is de groep alweer weg. Niemand blijft even op elkaar wachten.

Maar goed, ik ga niet helemaal weg bij WOW. Kom echt wel weer eens terug.

Zonneoog schreef op 20-08-2021 om 09:26:

Spreek daar ook veel ex-WOWers en in FF zijn ze altijd bereid om te helpen terwijl in WOW dat niemand echt wil anders weer betalen met goud. En de raids zijn heel relaxed. In WOW vind ik het altijd gehaast en iedereen loopt op elkaar te schelden als je het verkeerd doet. Ook de dungeons. Ik sta meestal even om mij heen te kijken waar ik ben en dan is de groep alweer weg. Niemand blijft even op elkaar wachten.

Maar goed, ik ga niet helemaal weg bij WOW. Kom echt wel weer eens terug.

Ik vond het gehaast ook niks. Bij die mythic dungeons plus ben ik ook afgehaakt. Challenge modes vond ik op zich nog wel aardig, maar dat was dan eenmalig of een paar keer tot je gold hebt. Ik deed dat met een vast groepje en dat is toch anders dan randoms. Toen ik nog speelde moest alles snel. Alles in het tempo van de plus dungeons. Het scheelt wel als je met vrienden speelt en voice hebt maar ik ben echt een te erge slowbie voor dat gejakker. 

Het geflame vond ik ook niks. De sfeer is door raidtools zoals lfg wel afgenomen. In een guild komt gescheld eigenlijk nauwelijks voor in mijn ervaring. Misschien is classic wel iets voor jou. Daar is het heel anders. Vooral als een reactie op de sfeer in retail. Heel lief en behulpzaam. Zelfs horde en ally helpen elkaar. 

Quasidomo schreef op 20-08-2021 om 09:45:

[..]

Ik vond het gehaast ook niks. Bij die mythic dungeons plus ben ik ook afgehaakt. Challenge modes vond ik op zich nog wel aardig, maar dat was dan eenmalig of een paar keer tot je gold hebt. Ik deed dat met een vast groepje en dat is toch anders dan randoms. Toen ik nog speelde moest alles snel. Alles in het tempo van de plus dungeons. Het scheelt wel als je met vrienden speelt en voice hebt maar ik ben echt een te erge slowbie voor dat gejakker.

Het geflame vond ik ook niks. De sfeer is door raidtools zoals lfg wel afgenomen. In een guild komt gescheld eigenlijk nauwelijks voor in mijn ervaring. Misschien is classic wel iets voor jou. Daar is het heel anders. Vooral als een reactie op de sfeer in retail. Heel lief en behulpzaam. Zelfs horde en ally helpen elkaar.

Ik heb classic ook gespeeld. Heel leuk dat het allemaal moeilijker is maar ik liep er steeds tegen aan dat ik naar een gebied moest waar ik eerst door hele hoge levelmonsters moest. Dus elke keer als ik onderweg was werd ik weer gespot en was ik in no time dood. Kon ik weer opnieuw. Is weleens zo erg geweest dat ik 4x doodging in een stukje van 500 meter omdat ik steeds mijn lichaam moest ophalen. Was er op het laatst helemaal klaar mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.